ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/135438
სათაური: კულტურის სფეროს შემოსავლიანობის მენეჯმენტი მარკეტინგული კომუნიკაციების მეშვეობით (საშემსრულებო ხელოვნების და მასობრივი ღონისძიებების პროდუქტების მაგალითებზე)
ავტორები: ჭუმბურიძე, დოდო
საკვანძო სიტყვები: კულტურის სფეროს დაფინასების თავისებურებები
მარკეტინგის როლი და მნიშვნელობა
გამოცემის თარიღი: 2015
გამომცემელი: თბილისი
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf4.56 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა
Avtoreferati (GEO-ENG).pdf841.39 kBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება