Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/135438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსანადირაძე, ნინო;-
dc.contributor.advisorნარმანია, დავით-
dc.contributor.authorჭუმბურიძე, დოდო-
dc.date.accessioned2015-12-28T11:12:28Z-
dc.date.available2015-12-28T11:12:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/135438-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1. მენეჯმენტის თავისებურებები შემოსავლიანობის მართვის პროცესებში -- 1.1 კულტურის სფეროს შემოსავლიანობის პროცესები და მართვის მიდგომები -- 1.2 კულტურის სფეროს დაფინასების თავისებურებები -- 1.3 წარმოების პროცესები და კულტურის სფეროს თავისებურებები -- 1.4 კულტურის სფეროს ორგანიზაციები და ადამიანური რესურსების მნიშვნელობა -- 2. მარკეტინგის როლი და მნიშვნელობა კულტურის სფეროში -- 2.1 მარკეტინგის ისტორიული მიმოხილვა, თანამედროვე მიდგომები და თეორიები -- 2.2 კულტურის სფეროს მარკეტინგის თავისებურება და მართვის მექანიზმები - კულტურის სფეროში შექმნილი პროდუქტების პრომოუშენი (წინწაწევისა და პოზიციონირებისსტრატეგია) -- 2.3 საშემსრულებლო ხელოვნებისა და მასობრივი ღონისძიებების მარკეტინგული მიდგომები და გავლენების ანალიზი თანამედროვე სამყაროში -- 3. კულტურის სფეროში არსებული პროდუქტები და მათი თავისებურებები - საშემსრულებლო და მასობრივი ღონისძიებების მაგალითზე -- 3.1 კულტურის სფეროს პროდუქტები, როგორც კომუნიკაციის საშუალებები საშემსრულებლო ხელოვნებისა და მასობრივი ღონისძიებების მენეჯმენტის თავისებურებები -- 3.2 კულტურის სფეროში თანმდევი პროდუქტების გამოყენება, როგორც ბრენდის ხელშემწყობი ინსტრუმენტი -- 3.3 თანმდევი პროდუქტების გავლენა მომხმარებელზე - (მაყურებელთა დამოკიდებულების კვლევა რაოდენობრივი მეთოდის გამოყენებით) -- დასკვნები და რეკომენდაციები -- დანართები -- გამოყენებული ლიტერატურა და წყაროები.-
dc.format.extent208 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceკულტურის სფეროს შემოსავლიანობის მენეჯმენტი მარკეტინგული კომუნიკაციების მეშვეობით (საშემსრულებო ხელოვნების და მასობრივი ღონისძიებების პროდუქტების მაგალითებზე)/ დოდო ჭუმბურიძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ნინო სანადირაძე, დავით ნარმანია; საქ. შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2015-208 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectკულტურის სფეროს დაფინასების თავისებურებებიen_US
dc.subjectმარკეტინგის როლი და მნიშვნელობაen_US
dc.titleკულტურის სფეროს შემოსავლიანობის მენეჯმენტი მარკეტინგული კომუნიკაციების მეშვეობით (საშემსრულებო ხელოვნების და მასობრივი ღონისძიებების პროდუქტების მაგალითებზე)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.56 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati (GEO-ENG).pdf841.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.