ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/486989
სათაური: მარკეტინგი
ავტორები: გრიგოლაშვილი, ზიგფრიდ
საკვანძო სიტყვები: მარკეტინგი
ბაზრის თეორიის საფუძვლები
მარკეტინგული კომუნიკაციები
ფასწარმოქმნის პოლიტიკა
გამოცემის თარიღი: 1999
გამომცემელი: თბილისი : სოციალურ-ეკონომიკური ინსტიტუტი
აღწერილობა: წინამდებარე სახელმძღვანელო წარმოადგენს ისტორიული მნიშვნელობის ამოცანის გადაწყვეტისათვის საჭირო მეთოდურ და მეთოდოლოგიურ საფუძველს, რომელიც ადამიანთა საქმიან ურთიერთობებს შეისწავლის მუდმივ მოძრაობასა და ურთიერთკავშირში
ISBN: 99928-0-032-1
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Marketingi_1999.pdf31.79 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება