Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/486989
Title: მარკეტინგი
Authors: გრიგოლაშვილი, ზიგფრიდ
Keywords: მარკეტინგი
ბაზრის თეორიის საფუძვლები
მარკეტინგული კომუნიკაციები
ფასწარმოქმნის პოლიტიკა
Issue Date: 1999
Publisher: თბილისი : სოციალურ-ეკონომიკური ინსტიტუტი
Description: წინამდებარე სახელმძღვანელო წარმოადგენს ისტორიული მნიშვნელობის ამოცანის გადაწყვეტისათვის საჭირო მეთოდურ და მეთოდოლოგიურ საფუძველს, რომელიც ადამიანთა საქმიან ურთიერთობებს შეისწავლის მუდმივ მოძრაობასა და ურთიერთკავშირში
ISBN: 99928-0-032-1
Owner: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingi_1999.pdf31.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.