ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/473999
სათაური: საინფორმაციო საზოგადოება: საგამომცემლო მარკეტინგი და მანქანური დასწავლა
სხვა სათაური: Information Society : Publishing marketing and Machine learning
ავტორები: სურგულაძე, გია
გოგშელიძე, დავით
დალაქიშვილი, გოჩა
Surguladze, Gia
Gogshelidze, David
Dalakishvili, Gocha
საკვანძო სიტყვები: ინფორმაციული სისტემები
ხელოვნური ინტელექტი
მანქანური დასწავლა
ტექსტური ინფორმაციის შექმნა
გამოცემის თარიღი: 2023
გამომცემელი: თბილისი : სტუ-ს „IT-კონსალტინგის სამეცნიერო ცენტრი”
ISBN: 978-9941-8-5442-2
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
SainformacioSazogadoebaSagamomcemloMarketingiDaMnqanuri.pdf3.42 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება