Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/473999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorსურგულაძე, გია-
dc.contributor.authorგოგშელიძე, დავით-
dc.contributor.authorდალაქიშვილი, გოჩა-
dc.contributor.authorSurguladze, Gia-
dc.contributor.authorGogshelidze, David-
dc.contributor.authorDalakishvili, Gocha-
dc.contributor.editorფრანგიშვილი, ა.-
dc.date.accessioned2023-12-06T10:14:48Z-
dc.date.available2023-12-06T10:14:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.isbn978-9941-8-5442-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/473999-
dc.format.extent218 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : სტუ-ს „IT-კონსალტინგის სამეცნიერო ცენტრი”en_US
dc.subjectინფორმაციული სისტემებიen_US
dc.subjectხელოვნური ინტელექტიen_US
dc.subjectმანქანური დასწავლაen_US
dc.subjectტექსტური ინფორმაციის შექმნაen_US
dc.titleსაინფორმაციო საზოგადოება: საგამომცემლო მარკეტინგი და მანქანური დასწავლაen_US
dc.title.alternativeInformation Society : Publishing marketing and Machine learningen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SainformacioSazogadoebaSagamomcemloMarketingiDaMnqanuri.pdf3.42 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.