ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/315943
სათაური: სარეკლამო სლოგანების სინტაქსური სტრუქტურა და მათი ზემოქმედების ძალა
ავტორები: გიორგაძე, თინათინ
საკვანძო სიტყვები: ლინგვისტიკა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: ბათუმი
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf3.56 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა
Avtoreferati.pdf1.05 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება