ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/315943
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorფარტენაძე, ნათელა-
dc.contributor.authorგიორგაძე, თინათინ-
dc.date.accessioned2020-01-31T12:14:41Z-
dc.date.available2020-01-31T12:14:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/315943-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. სარეკლამო ტექსტის რაობისა და ისტორიისათვის -- 1.1.სარეკლამო სლოგანის რაობა -- 1.2. სარეკლამო ტექსტის ისტორიიდან -- თავი II. სარეკლამო სლოგანების სტრუქტურა და კლასიფიკაცია -- 2.1. სარეკლამო ტექსტის სტრუქტურა და ტიპები -- 2. 2. სარეკლამო ტექსტის ენობრივი საშუალებები --თავი III. სარეკლამო სლოგანების სინტაქსური სტრუქტურა -- 3.1. მარტივწინადადებიანი სლოგანები -- 3.2. შერწყმული წინადადებები სლოგანებად -- 3.3. რთულწინადადებიანი სლოგანები -- დასკვნითი დებულებები-- გამოყენებული ლიტერატურის სია -- დანართი 1 -- დანართი 2.-
dc.format.extent155 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.sourceსარეკლამო სლოგანების სინტაქსური სტრუქტურა და მათი ზემოქმედების ძალა/თინათინ, გიორგაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: ნათელა, ფარტენაძე; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელწიფო უნ–ტი., ბათუმი; 2019-155 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectლინგვისტიკაen_US
dc.titleსარეკლამო სლოგანების სინტაქსური სტრუქტურა და მათი ზემოქმედების ძალაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf3.56 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა
Avtoreferati.pdf1.05 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება