ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163305
სათაური: მარკეტინგის იმიტაციური მოდელების აგება და კვლევა ობიექტ-ორიენტირებული მეთოდებით
ავტორები: ოხანაშვილი, მაია
საკვანძო სიტყვები: ეკონომიკა
მარკეტინგი
მართვის სისტემები
გამოცემის თარიღი: Dec-2008
გამომცემელი: თბილისი : საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf2.63 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება