Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163305
Title: მარკეტინგის იმიტაციური მოდელების აგება და კვლევა ობიექტ-ორიენტირებული მეთოდებით
Authors: ოხანაშვილი, მაია
Keywords: ეკონომიკა
მარკეტინგი
მართვის სისტემები
Issue Date: Dec-2008
Publisher: თბილისი : საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი
Owner: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.63 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.