Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/8966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorეროვნული სასწავლო გეგმების ბიბლიოთეკა-
dc.contributor.editorპაჭკორია, თათია-
dc.contributor.editorკაკაჩია, მედეა-
dc.contributor.editorჯოხაძე, ნათია-
dc.contributor.editorდეისაძე, ნათია-
dc.contributor.editorმიქელაძე, მანანა-
dc.contributor.illustratorოჩიაური, ბუბა-
dc.contributor.otherპაჭკორია, თათია-
dc.contributor.otherლაღიძე, ანა-
dc.contributor.otherჰენია, ჰილდე-
dc.date.accessioned2013-01-16T12:25:26Z-
dc.date.available2013-01-16T12:25:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-9941-0-4777-0-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/8966-
dc.descriptionამ სახელმძღვანელოს მომზადება შესაძლებელი გახდა ამერიკის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს, ევროპისა დაევრაზიის ბიუროს, ჯანმრთელობისა და სოციალური განვითარების ოფისის მხარდაჭერით. წარმოდგენილ სახელმძღვანელოში გამოხატული მოსაზრებები შეიძლება არ გამოხატავდეს ამერიკის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID), ამერიკის მთავრობის (USG)და ორგანიზაცია გადავარჩინოთ ბავშვების საქართველოს ოფისის (Save the Children in Georgia)შეხედულებებსen_US
dc.description.sponsorshipსაქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროen_US
dc.description.sponsorshipNorwegien ministry of education and research-
dc.description.sponsorshipUSAID-
dc.description.sponsorshipSave the Children-
dc.format.extent179 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectსმენის დარღვევის სახეებიen_US
dc.subjectრჩევები და რეკომენდაციები სმენის დარღვევების მქონე მოსწავლეთა პედაგოგებისათვისen_US
dc.subjectგანათლების სისტემა სმენა დარღვეული მოსწავლეებისათვისen_US
dc.titleსმენის დარღვევის მქონე მოსწავლეების სწავლებაen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SmenisDargvevisMqoneMostavleebisScavleba.pdf10.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.