Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/87297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2015-03-30T11:37:19Z | - |
dc.date.available | 2015-03-30T11:37:19Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/87297 | - |
dc.description | საქართველოს დამოუკიდებლობის დღისადმი მიძღვნილი კონცერტი და ტიხრულ მინანქარზე მომუშავე ია ხიზანიშვილის გამოფენა; ორგანიზატორი – აკაკი რამიშვილის ფონდი "ტრადიცია და ინოვაცია"; მონაწილეობენ: თამარ ალიბეგაშვილი (სოპრანო), თამარ ლიჩელი (ფორტეპიანო), მზია ჯაჯანიძე (ფორტეპიანო), დემეტრე გამსახურდია (ფორტეპიანო), ზვიად გამსახურდია (ვიოლინო), ია ხიზანიშვილი | en_US |
dc.format.extent | ფერადი ოფსეტი. ორიგინალის ზომა : 15x21.3 სმ | en_US |
dc.language.iso | fr | en_US |
dc.source | Concert Exposition (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკის პლაკატისა და ესტამპის ფონდის განყოფილება PP 2261) | en_US |
dc.subject | პროგრამა | en_US |
dc.subject | კონცერტი | en_US |
dc.subject | დამოუკიდებლობის დღე | en_US |
dc.subject | გამოფენა | en_US |
dc.subject | რამიშვილი, აკაკი | en_US |
dc.subject | Programme | en_US |
dc.subject | Concert | en_US |
dc.subject | Exposition | en_US |
dc.subject | Ramichvili, Akaki | en_US |
dc.subject | Alibegashvili, Tamar | en_US |
dc.subject | Litcheli, Tamar | en_US |
dc.subject | Djadjanidze, Mzia | en_US |
dc.subject | Gamsakhourdia, Demetre | en_US |
dc.subject | Gamsakhourdia, Zviad | en_US |
dc.subject | Khizanichvili, Ia | en_US |
dc.title | Concert Exposition | en_US |
dc.title.alternative | კონცერტი გამოფენა | en_US |
dc.type | Image | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის პლაკატების კოლექცია |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Concert_Exposition.pdf | 8.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.