Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/534011
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | დოლიძე, რუსუდან | - |
dc.contributor.author | ბუსკივაძე, ხათუნა | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T12:24:41Z | - |
dc.date.available | 2025-02-11T12:24:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/534011 | - |
dc.description.tableofcontents | სარჩევი -- შესავალი -- თავი 1. კოდების გადართვის სოციოლინგვისტური კვლევის ისტორია -- 1.1 კოდების გადართვა და მასთან დაკავშირებული საკითხები -- 1.2 რაოდენობრივი კვლევები (აშშ. -ში განხორციელებული კვლევები) -- 1.3 თვისებრივი კვლევები -- პირველი თავის დასკვნა -- თავი 2. კოდების გადართვის მოტივაცია და სოციოლინგვისტური ფუნქციები -- 2.1 კოდების გადართვის მოტივაცია -- 2.2 გუმპერცის კლასიფიკაცია -- 2.3 ჰოლმსის კლასიფიკაცია -- 2.4 მაბულის კლასიფიკაცია -- 2.5 მაიერს სკოტონისა და ვილიამ ურის კლასიფიკაცია -- 2.6 ბეიკერის კლასიფიკაცია -- 2.7 აპელისა და მიუსკენის კლასიფიკაცია -- მეორე თავის დასკვნა -- თავი 3. კოდების გადართვა ინგლისური, როგორც უცხო ენის (EFL) სწავლებაში -- 3.1 კანაგარაჯაჰის კლასიფიკაცია -- 3.2 ფერგუსონის კლასიფიკაცია -- მესამე თავის დასკვნა -- თავი 4. ენისადმი და კოდების გადართვისადმი განწყობა -- 4.1 ენისადმი განწყობა -- 4.2 ენობრივი ქცევისადმი განწყობის კვლევა -- მეოთხე თავის დასკვნა -- კვლევითი ნაწილი -- ზოგადი დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი 1, 2 | - |
dc.format.extent | 295 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | ინგლისური ფილოლოგია | en_US |
dc.title | კოდების გადართვის სოციოლინგვისტური ასპექტები : ზოგადი და ბიზნეს ინგლისურის სწავლების მაგალითზე | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Buskivadze_Xatuna_Disertacia.pdf | 2.12 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.