ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/490155
სათაური: პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები
ავტორები: მაცაბერიძე, მალხაზ
საკვანძო სიტყვები: მარკეტინგი
ეკონომიკის პოლიტიკა
პოლიტიკური მარკეტინგი
გამოცემის თარიღი: 2003
გამომცემელი: თბილისი : მეცნიერება
Series/Report no.: სოციალურ მეცნიერებათა სერია;
აღწერილობა: აღწერილობას ახლავს ორი ელექტრონული რესურსი : სკანირებული და გატექსტებული ფაილი
ISBN: 99940-735-1-6
მფლობელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Politikuri_Marketingis_Safudzvlebi_2003.pdf274.01 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა
Politikuri_Marketingis_Safudzvlebi_2003_Gateqstebuli.pdf38.62 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება