ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/481465
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorრუსიეშვილი, მანანა-
dc.contributor.authorზარდიაშვილი, ნათია-
dc.date.accessioned2024-02-01T13:06:07Z-
dc.date.available2024-02-01T13:06:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/481465-
dc.description.tableofcontentsშინაარსი -- აბსტრაქტი -- შესავალი -- თავი I. ემოციის შესწავლის ასპექტები -- 1.1 თეორიები ემოციის შესახებ: კრიტიკული მიმოხილვა -- 1.2 ემოციის გამოხატვა და აღქმა როგორც კულტურულად განპირობებული პროცესი -- 1.3 ემოციის სტერეოტიპირება გენდერის მიხედვით -- 1.4 ემოციის შესწავლის კოგნიტური და ლინგვისტური ასპექტები -- 1.5 ემოცია საჯარო გამოსვლების კონტექსტში -- თავი II დარწმუნებითი კომუნიკაციის სოციოლინგვისტური ასპექტები -- 2.1 დარწმუნებითი კომუნიკაცია და ემოცია -- 2.2. სოციალური იდენტობის შექმნა -- 2.3 ემოციის ფრეიმინგი -- თავი III. ემოციის ფრეიმინგის კვლევა და მსმენელზე ორიენტირებული მიდგომა საჯარო გამოსვლებში -- 3.1. გრაისის კოოპერაციის პრინციპის მართებულობა და თვისობრივი მაქსიმის როლი საჯარო გამოსვლის დისკურსში -- 3.2 იდეალური მსმენელის კონცეპტი და სუბიექტურობის პარადოქსი -- თავი IV. კვლევა-ექსპერიმენტი -- 4.1 კვლევის მიზნები, საკვლევი მასალა და მეთოდოლოგია -- 4.2 კვლევის შედეგები -- ნაშრომის ზოგადი დასკვნები -- გამოყენებული სამეცნიერო ლიტერატურა-
dc.format.extent173 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectემოციის ფრეიმინგიen_US
dc.titleემოციის ფრეიმინგი: დარწმუნებითი კომუნიკაციის სოციოლინგვისტური ასპექტები საჯარო გამოსვლებშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Zardiashvili_Natia_Disertacia.pdf2.47 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება