Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorთოდუა, ნუგზარ-
dc.contributor.authorგიგაური, იზა-
dc.date.accessioned2016-08-29T12:38:38Z-
dc.date.available2016-08-29T12:38:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171185-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი 1. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ასპექტები მარკეტინგის კონტექსტში -- შესავალი -- 1.1. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის არსი -- 1.2. სოციალური პასუხისმგებლობის განვითარების ისტორია და სამომავლო ტენდენცია -- 1.3. მარკეტინგის როლი კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის განხორციელებაში -- 1.4. სოციალური პასუხისმგებლობის გლობალური სტანდარტების გავლენა მარკეტინგულ საქმიანობაზე -- 1.5. მარკეტინგის სოციალური პასუხისმგებლობის თავისებურებები -- 1.5.1. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა მარკეტინგის კონტექსტში -- 1.5.2. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის როლი მარკეტინულ სტრატეგიაში -- 1.5.3. სოციალური მარკეტინგი -- 1.6. მომხმარებლის დამოკიდებულება კომპანიის სოციალური პასუხისმგებლობისადმი -- 1.7. სოციალური პასუხისმგებლობის მოტივები და მისი გავლენა კომპანიის მარკეტინგულ მიზნებზე -- 1.8. სოციალური პასუხისმგებლობის განსხვავებული აღქმა სხვადასხვა ქვეყანაში -- 1.9. ლიტერატურის მიმოხილვის დასკვნა -- თავი 2. მომხმარებლის ინფორმირებულობა სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ -- 2.1. კვლევის დიზაინი და მეთოდოლოგია -- 2.2. ექსპერტების კვლევა ქართული კომპანიების სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ -- 2.3. მომხმარებლის პრიორიტეტები პროდუქციის შეძენისას -- 2.4. კომპანიის სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენა მომხმარებლის მიერ პროდუქტის შეძენის გადაწყვეტილებაზე -- 2.5. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ მომხმარებლის ინფორმირებულობის ხარისხი -- 2.6. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მნიშვნელობის აღქმა მომხმარებელში -- 2.7. მომხმარებლის მოთხოვნა კომპანიის სოციალური პასუხისმგებლობისადმი -- თავი 3. მომხმარებელთა დამოკიდებულება ქართული კომპანიების სოციალური პასუხისმგებლობისადმი -- 3.1. მომხმარებლის დამოკიდებულება ქართული კომპანიების სოციალურ პასუხისმგებლობასთან დაკავშირებული ღონისძიებებისადმი -- 3.2. მომხმარებლის ინფორმირებულობა ქართული კომპანიების სოციალური პასუხისმგებლობის ღონისძიებებთან დაკავშირებით -- 3.3. მომხმარებლის დამოკიდებულება ქართული კომპანიების მიერ მარკეტინგის სოციალური პასუხისმგებლობის განხორციელებისადმი -- 3.4. მომხმარებლის დამოკიდებულება ქართული კომპანიების მიერ სოციალური პასუხისმგებლობის განხორციელების მოტივებისა და ხელის შემშლელი ფაქტორებისადმი -- 3.5. მომხმარებლის მოთხოვნა ქართული კომპანიებისადმი სოციალური პასუხისმგებლობის ანგარიშგებასთან დაკავშირებით -- 3.6. მომხმარებელთა სოციალურ-დემოგრაფიული მახასიათებლები -- დასკვნები და წინადადებები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართები.-
dc.format.extent241 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმარკეტინგის სოციალური პასუხისმგებლობის ასპექტები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე / ი.გიგაური: დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ნუგზარ თოდუა; ივ. ჯავახიშვილის სახ. თბილისის სახელმწიფო უნ-ტი., თბ., 2012-241 გვ.- - ბიბლიოგრ.: გვ.239–241.UDC: 339.138.+316.66 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.666)en_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.subjectსოციალური პასუხისმგებლობაen_US
dc.subjectეკონომიკაen_US
dc.titleმარკეტინგის სოციალური პასუხისმგებლობის ასპექტები საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზეen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf3.92 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf191.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.