ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/152785
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ონიანი, გიგლა | - |
dc.contributor.advisor | მორალიშვილი, თამაზ | - |
dc.contributor.author | ჯინჯიხაძე, გიორგი | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-15T11:26:24Z | - |
dc.date.available | 2016-04-15T11:26:24Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/152785 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი–– თავი I. სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირების თეორიული საფუძვლები არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის პროცესში–– § 1. სასწავლო საქმიანობის ფსიქოლოგიურ-პედაგოგიური კონცეფციები–– 1.1.სასწავლო საქმიანობა ფსიქოლოგიურ ლიტერატურაში–– 1.2.სასწავლო საქმიანობა პედაგოგიკურ ლიტერატურაში–– § 2. მათემატიკური ხასიათის სასწავლო საქმიანობა–– § 3. ცნებები ”ამოცანა” და ”არასტანდარტული მათემატიკური ამოცანა” თანამედროვე მეცნიერულ გამოკვლევებში–– § 4. არასტანდარტული ამოცანა როგორც ძირითადი (საბაზო) სკოლის მათემატიკის კურსის ამოცანათა სისტემის––ელემენტი–– თავი II. არასტანდარტული ამოცანა–– როგორც მათემატიკური განათლების შემადგენელი კომპონენტ––§ 1. არასტანდარტული ამოცანების მნიშვნელობა მათემატიკის სწავლების პრაქტიკაში––§ 2. არასტანდარტულ ამოცანებზე მუშაობის მეთოდიკა–– § 3. არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის ხერხები–– § 4. პედაგოგიური ექსპერიმენტი–– დასკვნა–– ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 127 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | ქუთაისი | en_US |
dc.source | სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირება საბაზო (ძირითად) სკოლაში არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის სწავლების მეშვეობით / გ. ჯინჯიხაძე: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღ. გ. ონიანი; თ. მორალიშვილი; ქუთ. აკ. წერეთლის სახ. უნ-ტი., 2006-127გვ. -- ბიბლიოგრ: 118-127გვ.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | მათემატიკა | en_US |
dc.subject | აღზრდის თეორია | en_US |
dc.subject | მეთოდიკა | en_US |
dc.title | სასწავლო საქმიანობის სუბიექტის ფორმირება საბაზო (ძირითად) სკოლაში არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის სწავლების მეშვეობით | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება