ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/10006
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributorთაყნიაშვილი, გურამ-
dc.contributor.advisorიოსავა, თ.-
dc.contributor.authorბიბლიოთეკათმცოდნეობისა და საბიბლიოთეკო სტანდარტების განყოფილება-
dc.contributor.editorზამბახიძე, ლეილა-
dc.date.accessioned2013-01-30T11:47:36Z-
dc.date.available2013-01-30T11:47:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.isbn978-9941-0-3879-2-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/10006-
dc.description.abstractნაშრომში პოპულარული ენითაა გადმოცემული საბიბლიოთეკო მარკეტინგის არსი, კონცეფცია. განხილულია მარკეტინგის სახეები და ძირითადი ტერმინები. მასში ზოგადი ფორმითაა წარმოდგენილი მარკეტინგის ის ფორმები და სახეები, რომლებიც გვხვდება საქართველოს უნივერსალური ტიპის ბიბლიოთეკებში. საბიბლიოთეკო მარკეტინგის შესახებ ქართულ სპეციალურ ლიტერატურაში წინამდებარე ნაშრომი პირველია და ცხადია, იგი არ ატარებს სრულყოფილი ნაშრომის ხასიათს. ასეთი ნაშრომის მიზანს შეადგენს წარმოდგენა შეუქმნას საბიბლიოთეკო დარგში დასაქმებულ სპეციალისტებს საბიბლიოთეკო მარკეტინგის შესახებ. საქმიანი წინადადებები და შენიშვნები უთუოდ გათვალისწინებული იქნება ამ საკითხის უფრო ღრმად დამუშავებისათვის.en_US
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1. საბიბლიოთეკო მარკეტინგის არსი და კონცეფცია -- 2. საბიბლიოთეკო მარკეტინგის ძირითადი სახეები -- 3. საბიბლიოთეკო მარკეტინგთან დაკავშირებული ზოგიერთი ტერმინები -- 4. მარკეტინგის სახეები საქართველოს უნივერსალურ სამეცნიერო ბიბლიოთეკებში.-
dc.format.extent32 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : საქართველოს ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
dc.subjectსაბიბლიოთეკო მარკეტინგიen_US
dc.titleსაბიბლიოთეკო მარკეტინგიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Sabiblioteko_Marketingi.pdf116.81 kBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება