Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/9949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorგორგოძე, სოფიო-
dc.contributor.authorმშვენიერაძე, გიორგი-
dc.contributor.authorმოსიაშვილი, თამარ-
dc.contributor.authorცირამუა, მაია-
dc.contributor.authorკობალაძე, ქეთევან-
dc.contributor.authorზაკაშვილი, ლიკა-
dc.date.accessioned2013-01-30T06:32:54Z-
dc.date.available2013-01-30T06:32:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.isbn978-9941-0-3782-5-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/9949-
dc.description.abstractწიგნი მომზადებულია პროექტის «უსაფრთხო სკოლის სამოქალაქო მონიტორინგი“ ფარგლებში, რომელიც განხორციელდა ევრაზიის თანამშრომლობის ფონდისა და შვედეთის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს ფინანსური მხარდაჭერით. მასში გადმოცემული თვალსაზრისები შეიძლება არ ემთხვეოდეს ევრაზიის თანამშრომლობის ფონდისა და შვედეთის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს თვალსაზრისს.en_US
dc.description.tableofcontents1. შესავალი -- 1.1 რეფორმის ზოგადი კონტექსტი -- 1. 2 სკოლის უსაფრთხოება _ ბავშვმა ძალადობისგან თავისუფალ გარემოში უნდა ისწავლოს -- 2. სოფიო გორგოძე: უსაფრთხო სკოლა და საერთაშორისო გამოცდილება -- 2.1 შესავალი -- 2.2 უსაფრთხოების მნიშვნელობა სკოლისათვის -- 2.3 როგორია უსაფრთხო სკოლა? -- 2.4 რა განაპირობებს სკოლაში საფრთხის რისკს? -- 2.5 როგორია საერთაშორისო პრაქტიკა სკოლის უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად? -- 2.6 უსაფრთხო სკოლის პოლიტიკა საქართველოში -- 3. გიორგი მშვენიერაძე: უსაფრთხო სკოლა და საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობა -- 3.1 გზა დეცენტრალიზაციიდან ცენტრალიზაციამდე -- 3.2 სკოლების უსაფრთხოება ზოგადი განათლების შესახებ კანონის მიხედვით -- 4. თამარ მოსიაშვილი: დეცენტრალიზაცია და მონაწილეობა -- 4.1 შესავალი -- 4.2 დეცენტრალიზაცია -- 4.3 მონაწილეობა -- 5. მაია ცირამუა: ფსიქოსოციალური სამსახური საჯარო სკოლებში -- 5.1 შესავალი -- 5.2 რატომ უნდა არსებობდეს სკოლაში ფსიქოსოციალური სამსახური? -- 5.3. სკოლის ფსიქოლოგის სამუშაო აღწერილობა -- 5.4 სოციალური მუშაკი სკოლაში -- 5.5 სკოლაში წამოჭრილი პრობლემის მართვის ტრაექტორია -- 5.6 ფსიქოსოციალური სამსახურის მოდელი -- 6. ქეთევან კობალაძე: როგორ ვმუშაობთ რთული ქცევის ბავშვებთან -- 7. ლიკა ზაკაშვილი: საფრთხის განცდით დახუნძლული უსაფრთხო სკოლა -- 8. დასკვნითი ნაწილი -- 8.1 სიტუაციის ზოგადი აღწერა -- 8.2 პრობლემები და გამოწვევები -- 8.3 რეკომენდაციები.-
dc.format.extent124 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectუსაფრთხო სკოლაen_US
dc.titleუსაფრთხო სკოლა საზოგადოების თანამონაწილეობის გარეშეen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Usafrtxo_Skola.PDF2.03 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.