ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/548743
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorმირესაშვილი, მარიამ-
dc.contributor.authorბურჭულაძე, ხათუნა-
dc.date.accessioned2025-05-02T09:35:38Z-
dc.date.available2025-05-02T09:35:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/548743-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. საკითხის ისტორიისთვის - ფემინისტური ლიტერატურა: დეფინიციები, კონცეფციები, ძირითადი მარკერები -- თავი II. ქალი-ავტორების ლიტერატურული მოღვაწეობის ისტორიიდან საქართველოში -- თავი III. ქალური ნარატივი თანამედროვე ქართულ მწერლობაში: თემატიკა და პრობლემატიკა -- III.1. 1930-იანი წლების დიდი ტერორი/დიდი წმენდა, როგორც კოლექტიური ტრავმის კონცეპტი (ზაირა არსენიშვილის „რეკვიემი“, „ვა, სოფელო... კახური ქრონიკები“; ლანა ღოღობერიძის „რაც მაგონდება, როგორც მაგონდება“, „ვისთვის გალობს შაშვი“, „დედა-შვილი“) -- III.2. სამაჩაბლოსა და აფხაზეთის ომები, როგორც კოლექტიური ტრავმის კონცეპტი კრებული „14 გიგაბაიტი“, თეონა დოლენჯაშვილის „ჩიტი არ გამოფრინდება“, თამრი ფხაკაძის „სანამ დაგვიძახებენ“, „ბოსტანი კონფლიქტის ზონაში“, ირმა მალაციძის „გუნდა“, თამთა მელაშვილის „გათვლა“) -- III.3. პოლიტიკური პროცესები და საზოგადოების მეტამორფოზა, როგორც ქალური ნარატივის ინსპირაცია (ნაირა გელაშვილის „პირველი ორი წრე და ყველა სხვა“, „ჩემი ჩიტი, ჩემი თოკი, ჩემი მდინარე“) -- III.4. ქალისა და პატრიარქალური საზოგადოების ურთიერმიმართების პრობლემა (ნაირა გელაშვილის „ამბრნი, უმბრნი და არაბნი“ , „დედის ოთახი“ , „მე ის ვარ“; ქეთი ნიჟარაძის „ავტოპორტრეტი“ , „მზიანი ღამე“; ნესტან-ნენე კვინიკაძის „ისპაჰანის ბულბულები“, თამთა მელაშვილის „შაშვი, შაშვი, მაყვალი“, ანა კორძაია-სამადაშვილის „გიმნაზისტკა“, თამარ გეგეშიძის „საშლელები“) -- III.5. პოსტმოდერნისტული ესთეტიკა თანამედროვე ქალურ პროზაში: ძირითადი კონცეპტები (ნაირა გელაშვილის „დიდედა“; ანა კორძაია-სამადაშვილის „ბერიკაობა“, „მე, მარგარიტა“, „შუშანიკის შვილები“, „ზინკა ადამიანი“; მაკა მიქელაძის „ახალგაზრდა მწერალი ქალის ვნებანი“; რუსუდან რუხაძის „ჩაისთან მოსაყოლი ამბები“; სალომე ბენიძის „ქალაქი წყალზე“; ნანა აბულაძის „ახალი აღქმა“, „აკუმი“) -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent250 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectთანამედროვე ქართული ლიტერატურაen_US
dc.subjectლიტერატურის თეორიაen_US
dc.titleქალური ნარატივი თანამედროვე ქართულ მწერლობაში : თემატიკა, პრობლემატიკა, კონცეპტუალური პარადიგმებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Burchuladze_Xatuna_Disertacia.pdf1.3 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება