ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/548743
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | მირესაშვილი, მარიამ | - |
dc.contributor.author | ბურჭულაძე, ხათუნა | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-02T09:35:38Z | - |
dc.date.available | 2025-05-02T09:35:38Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/548743 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავი I. საკითხის ისტორიისთვის - ფემინისტური ლიტერატურა: დეფინიციები, კონცეფციები, ძირითადი მარკერები -- თავი II. ქალი-ავტორების ლიტერატურული მოღვაწეობის ისტორიიდან საქართველოში -- თავი III. ქალური ნარატივი თანამედროვე ქართულ მწერლობაში: თემატიკა და პრობლემატიკა -- III.1. 1930-იანი წლების დიდი ტერორი/დიდი წმენდა, როგორც კოლექტიური ტრავმის კონცეპტი (ზაირა არსენიშვილის „რეკვიემი“, „ვა, სოფელო... კახური ქრონიკები“; ლანა ღოღობერიძის „რაც მაგონდება, როგორც მაგონდება“, „ვისთვის გალობს შაშვი“, „დედა-შვილი“) -- III.2. სამაჩაბლოსა და აფხაზეთის ომები, როგორც კოლექტიური ტრავმის კონცეპტი კრებული „14 გიგაბაიტი“, თეონა დოლენჯაშვილის „ჩიტი არ გამოფრინდება“, თამრი ფხაკაძის „სანამ დაგვიძახებენ“, „ბოსტანი კონფლიქტის ზონაში“, ირმა მალაციძის „გუნდა“, თამთა მელაშვილის „გათვლა“) -- III.3. პოლიტიკური პროცესები და საზოგადოების მეტამორფოზა, როგორც ქალური ნარატივის ინსპირაცია (ნაირა გელაშვილის „პირველი ორი წრე და ყველა სხვა“, „ჩემი ჩიტი, ჩემი თოკი, ჩემი მდინარე“) -- III.4. ქალისა და პატრიარქალური საზოგადოების ურთიერმიმართების პრობლემა (ნაირა გელაშვილის „ამბრნი, უმბრნი და არაბნი“ , „დედის ოთახი“ , „მე ის ვარ“; ქეთი ნიჟარაძის „ავტოპორტრეტი“ , „მზიანი ღამე“; ნესტან-ნენე კვინიკაძის „ისპაჰანის ბულბულები“, თამთა მელაშვილის „შაშვი, შაშვი, მაყვალი“, ანა კორძაია-სამადაშვილის „გიმნაზისტკა“, თამარ გეგეშიძის „საშლელები“) -- III.5. პოსტმოდერნისტული ესთეტიკა თანამედროვე ქალურ პროზაში: ძირითადი კონცეპტები (ნაირა გელაშვილის „დიდედა“; ანა კორძაია-სამადაშვილის „ბერიკაობა“, „მე, მარგარიტა“, „შუშანიკის შვილები“, „ზინკა ადამიანი“; მაკა მიქელაძის „ახალგაზრდა მწერალი ქალის ვნებანი“; რუსუდან რუხაძის „ჩაისთან მოსაყოლი ამბები“; სალომე ბენიძის „ქალაქი წყალზე“; ნანა აბულაძის „ახალი აღქმა“, „აკუმი“) -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა | - |
dc.format.extent | 250 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | თანამედროვე ქართული ლიტერატურა | en_US |
dc.subject | ლიტერატურის თეორია | en_US |
dc.title | ქალური ნარატივი თანამედროვე ქართულ მწერლობაში : თემატიკა, პრობლემატიკა, კონცეპტუალური პარადიგმები | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Burchuladze_Xatuna_Disertacia.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | ![]() ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება