Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/522103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკაჭარავა, ხათუნა-
dc.contributor.authorჭალაგანიძე, ეკატერინე-
dc.date.accessioned2024-11-15T13:01:33Z-
dc.date.available2024-11-15T13:01:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/522103-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- I თავი. სოციალური რეკლამის არსი -- 1.1. სოციალური რეკლამა, მისი განვითარება, ისტორიული მიმოხილვა -- 1.2. სოციალური რეკლამის, როგორც საზოგადოებრივი აზრის მართვის კვლევის თეორიული საფუძვლები -- 1.3. სოციალური რეკლამის მნიშვნელობა საზოგადოებისთვის -- II თავი. პანდემიების ისტორიული ანალიზი, კაცობრიობის გამოცდილება -- 2.1. პანდემიების შედარებითი ანალიზი - ესპანური გრიპი 1918-1920 და კოვიდპანდემია 2020-2022 -- 2.2. ჩინეთის- როგორც კოვიდპანდემიის გამავრცელებელი ქვეყნის მაგალითი -- III თავი. სოციალური რეკლამა მედიაში, ზოგადი ტენდენციები, თავისებურებები და პრობლემები კოვიდპანდემიის დროს -- 3.1. სოციალური რეკლამის ჩართულობა, თანამედროვე მედიის ტენდენციები კოვიდ პანდემიის დროს -- 3.2. პანდემიის პერიოდში მედიაში გამოყენებული სოციალური სარეკლამო გზავნილების კონტენტანალიზი -- 3.3. დეზინფორმაცია კოვიდპანდემიის დროს და მასთან ბრძოლის ხერხები -- IV თავი. ქართულ და უცხოურ მედიაში ტრანსლირებული სოციალური რეკლამა კოვიდპანდემიის პერიოდში, კვლევის შედეგები -- 4.1. სოციალური რეკლამის, როგორც განსაკუთრებული მედია გზავნილის ტრანსლაციის სტრატეგიები, ფუნქციონირებისა და განვითარების მოდელები -- 4.2. კვლევის შედეგები -- დასკვნა -- ბიბლიოგრაფია-
dc.format.extent206 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectმასობრივი კომუნიკაციაen_US
dc.subjectსოციალური რეკლამაen_US
dc.titleსოციალური რეკლამა კოვიდპანდემიის პერიოდში თანამედროვე ქართული მედიის მაგალითზე : 2020-2022 წლებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chalaganidze_Ekaterine_Disertacia.pdf4.77 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.