Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/5198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorთეთრუაშვილი, მაია-
dc.contributor.authorთეთრუაშვილი, ზურაბ-
dc.contributor.authorთეთრუაშვილი, ია-
dc.date.accessioned2012-11-02T08:08:13Z-
dc.date.available2012-11-02T08:08:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn978-9941-0-0748-4-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/5198-
dc.description.abstract«საკუთარი ბიზნესი: მთავარი სამიზნე-მოთხოვნილების დაკმაყოფილება» წარმოადგენს დამხმარე სახელმძღვანელოს უმაღლესი პროფესიული და აკადემიური სასწავლებლების სტუდენტებისათვის (მომავალი ბიზნესმენებისა და მენეჯერებისათვის). იგი ასევე დაეხმარება ყველა დაინტერესებულ პირს, ვისაც სურს თავისი მოღვაწეობა წარმართოს ბიზნესში.en_US
dc.description.tableofcontentsანოტაცია; შესავალი; 1. ბაზარი როგორც ადამიანთა მოთხოვნილების გამოვლინების საშუალება; 2. მოთხოვნილების დაკმაყოფილების ძიების გზაზე არსებული მთავარი პრობლემა;. 3. მარკეტინგი როგორც ბიზნესმენის გზამკვლევი; 4. სამომხმარებლო ბაზრის შესწავლა; 5. ხარისხიანი საქონლით (მომსახურებით) მოთხოვნილების დაკმაყოფილება და ბიზნესმენის მოგება;6. საქონლის (მომსახურების) ხარისხის ექსპერტიზა; 7. საქონლის (მომსახურების) მოძრაობა დახლისაკენ; 8. კონკურენტის მოვლენა საქონლის (მომსახურების) ბაზარზე; 9. ბრენდი – კარგი საქონელი (მომსახურება); გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent73 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherგორი:en_US
dc.subjectსაბაზრო ეკონომიკაen_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.titleსაკუთარი ბიზნესი : მთავარი სამიზნე-მოთხოვნილების დაკმაყოფილება : ნაწილი IIen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakutari_Biznesi (2).pdf503.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.