Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/516848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorბოლოკაძე, ესტატე-
dc.contributor.editorღაღანიძე, მამია-
dc.contributor.otherთსუ, საქონელმიმოქცევის ეკონომიკისა და მარკეტინგის კათედრა-
dc.date.accessioned2024-10-21T13:32:30Z-
dc.date.available2024-10-21T13:32:30Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.isbn5-520-01589-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/516848-
dc.descriptionსახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვისen_US
dc.format.extent422 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : სიახლეen_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.subjectსაბაზრო ეკონომიკაen_US
dc.subjectმარკეტინგული კვლევაen_US
dc.titleმარკეტინგიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingi_1995.pdf48.42 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.