Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/489527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorყანჩაველი, გიორგი-
dc.contributor.editorჯიქია, დეა-
dc.contributor.editorჯობავა, თორნიკე-
dc.date.accessioned2024-03-20T06:22:00Z-
dc.date.available2024-03-20T06:22:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-9941-8-1008-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/489527-
dc.format.extent136 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectელექტრონული კომერციაen_US
dc.subjectციფრული მარკეტინგიen_US
dc.titleელექტრონული კომერცია - თეორია და პრაქტიკა : გზამკვლევიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EleqtronuliKomerciaTeoriaDaPraqtika_2019.pdf63.18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.