Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/480535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგაბუნია, კახა-
dc.contributor.advisorიმედაძე, ნათელა-
dc.contributor.authorბერიძე, თეონა-
dc.date.accessioned2024-01-26T12:54:57Z-
dc.date.available2024-01-26T12:54:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/480535-
dc.description.tableofcontentsშინაარსი -- აბსტრაქტი -- შესავალი -- თავი I. ბილინგვიზმი -- 1.1. ტერმინთა განმარტებისთვის -- 1.2. ბილინგვიზმი, როგორც მრავალმხრივი და მრავალკომპონენტიანი მოვლენა -- 1.3. მეტალინგვისტური ცნობიერება -- 1.4. მეტალინგვისტური ცნობიერება, როგორც ხელშემწყობი ფაქტორი არამშობლიური ენების შესწავლის გზაზე -- 1.5. ინტერფერენცია - ენობრივი კონტაქტების შედეგი -- თავი II. მშობლიური და მეორე ენის ფლობის საკითხები უმცროს სასკოლო ასაკში -- 2.1. რა იგულისხმება მეორე ენის ათვისებაში? -- 2.2. მეორე ენის ათვისების ლინგვისტური, ფსიქოლოგიური და სოციალური ასპექტები -- 2.3. ორი ენის ფლობის თეორია -- თავი III. ბილინგვალ ბავშვთა მეტყველების თავისებურებების კვლევა ნარატივის მეთოდის გამოყენებით -- 3.1. ნარატივის რაობა და მისი მნიშვნელობა -- 3.2. ენობრივი ინტერფერენცია ქართველ-ბერძენ ორენოვან უმცროსკლასელთა ნარატივებში და ბერძენ / ქართველ ერთენოვან უმცროსკლასელთა ნარატივების შედარებითი კვლევა -- ძირითადი დასკვნები -- ცხრილების ჩამონათვალი -- აკრონიმები და აბრევიატურები -- ბიბლიოგრაფია-
dc.format.extent247 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectქართველური ენათმეცნიერებაen_US
dc.subjectბილინგვიზმიen_US
dc.titleინტერფერენციის მოვლენა ქართველ-ბერძენი ორენოვანი უმცროსკლასელების ნარატივებში : ასაკობრივი ზღვარი : 6-10 წლებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Beridze_Teona_Disertacia.pdf4.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.