ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/427092
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorმამულაძე, გელა-
dc.contributor.authorბერიძე, ირინე-
dc.date.accessioned2023-02-01T10:54:01Z-
dc.date.available2023-02-01T10:54:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/427092-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ადგილის ბრენდინგის თეორიულ-მეთოდოლოგიური საფუძვლები -- 1.1. ბრენდის თეორიულ-ისტორიული ასპექტები -- 1.2. ადგილის ბრენდის მახასიათებლები და თავისებურებები -- 1.3. ადგილის ბრენდინგის განვითარების და მართვის პრინციპები -- თავი II. ადგილის ბრენდის იდენტობის, იმიჯის და რეპუტაციის თავისებურებები -- 2.1. ადგილის ბრენდის იდენტობა, ინდივიდუალურობის ანალიზი და შეფასება -- 2.2. ადგილის ბრენდის იმიჯის და რეპუტაციის ფორმირება ადგილის ბრენდინგის განვითარების პროცესში -- 2.3. ადგილის იმიჯსა და რეპუტაციაზე მოქმედი ფაქტორების ანალიზი -- თავი III ადგილის ბრენდინგის გამოწვევები და მათი გადაჭრის გზები საქართველოში -- 3.1. ადგილის ბრენდინგის განვითარების ტენდენციები საქართველოში -- 3.2. დაინტერესებული მხარეები და მათი როლი ადგილის ბრენდინგში -- 3.3. ადგილის ბრენდინგის განვითარების ძირითადი მიმართულებები აჭარის მაგალითზე -- დასკვნები და წინადადებები -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent168 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.subjectადგილის ბრენდინგიen_US
dc.titleადგილის ბრენდინგის პრობლემები და პერსპექტივები საქართველოშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Beridze_Irine_Disertacia.pdf2.36 MBAdobe PDFნახვა / გახსნა
Beridze_Irine_Avtoreferati.pdf978.48 kBAdobe PDFნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება