Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/366316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ტყემალაძე, რუსუდან | - |
dc.contributor.author | დალაქიშვილი, ნანა | - |
dc.contributor.author | თოფაძე, ქეთევან | - |
dc.contributor.author | პაჭკორია, თათია | - |
dc.contributor.author | ბეწუაშვილი, თამარ | - |
dc.contributor.author | მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი | - |
dc.contributor.editor | ნაცვლიშვილი, ნათია | - |
dc.contributor.editor | გორგოძე, სოფიო | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T10:21:27Z | - |
dc.date.available | 2022-02-22T10:21:27Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.isbn | 978-9941-0-0676-0 | - |
dc.identifier.issn | 978-9941-0-0674-0 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/366316 | - |
dc.format.extent | 178 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი : საქართველოს მაცნე | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ნაწილი;II | - |
dc.source | მასწავლებლის ახალი პროფესიული სტანდარტი. [ნაწ.] 2, სწავლება და შეფასება / [ავტ.: რუსუდან ტყემალაძე, ნანა დალაქიშვილი, ქეთევან თოფაძე და სხვ.] ; [რედ.: ნათია ნაცვლიშვილი, სოფიო გორგოძე ; ილ. გიორგი გამეზარდაშვილი ; მასწავლებელთა პროფ. განვით. ცენტრი] თბილისი : საქართველოს მაცნე], 2008. 176 გვ. : ნახ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, წიგნთსაცავი, K 263.972/3) | en_US |
dc.subject | მასწავლებლების პროფესიული მომზადება | en_US |
dc.subject | სწავლების მეთოდიკა | en_US |
dc.subject | აღზრდის მეთოდიკა | en_US |
dc.subject | მოსწავლეთა ცოდნის შეფასება | en_US |
dc.title | მასწავლებლის ახალი პროფესიული სტანდარტი : სწავლება და შეფასება : ნაწილი II | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | წიგნები |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MaswavleblisAkhaliProfesiuliStandarti_SwavlebaDaShefaseba_2008_Naw_II.pdf | 51.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.