Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333467
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ზაქარიაძე, ანასტასია | - |
dc.contributor.author | ცხვარიაშვილი, ქეთევან | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T07:41:41Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T07:41:41Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333467 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავი I. სამყარო, როგორც განათლების სამყარო -- 1.1. განათლება და მორალი -- 1.2. განმანათლებლობის კონცეფცია -- 1.3. გამოცდილების პრაგმატული დისკურსი -- თავი II. გამოცდილების რეკონსტრუქცია მორალის ველზე -- 2.1. დიდი ემპირისტების შეცდომები და გამოცდილების რეკონსტრუქცია -- 2.2. მორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია -- 2.3. მორალურობა პოსტპრაგმატიზმის პერსპექტივიდან -- თავი III. მორალური განათლება -- 3.1. განათლება, როგორც მორალური განვითარება -- 3.2. მორალური განათლების კოგნიტივისტური თეორია -- 3.3. მორალური განათლება და რელიგია, როგორც „მორალური სააგენტო“ -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა | - |
dc.format.extent | 168 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.subject | ფილოსოფია | en_US |
dc.title | მორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია განათლების ფილოსოფიაში : პოსტპრაგმატული მიდგომა | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.