Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorზაქარიაძე, ანასტასია-
dc.contributor.authorცხვარიაშვილი, ქეთევან-
dc.date.accessioned2021-05-21T07:41:41Z-
dc.date.available2021-05-21T07:41:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/333467-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. სამყარო, როგორც განათლების სამყარო -- 1.1. განათლება და მორალი -- 1.2. განმანათლებლობის კონცეფცია -- 1.3. გამოცდილების პრაგმატული დისკურსი -- თავი II. გამოცდილების რეკონსტრუქცია მორალის ველზე -- 2.1. დიდი ემპირისტების შეცდომები და გამოცდილების რეკონსტრუქცია -- 2.2. მორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია -- 2.3. მორალურობა პოსტპრაგმატიზმის პერსპექტივიდან -- თავი III. მორალური განათლება -- 3.1. განათლება, როგორც მორალური განვითარება -- 3.2. მორალური განათლების კოგნიტივისტური თეორია -- 3.3. მორალური განათლება და რელიგია, როგორც „მორალური სააგენტო“ -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent168 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.subjectფილოსოფიაen_US
dc.titleმორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია განათლების ფილოსოფიაში : პოსტპრაგმატული მიდგომაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.