Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/326231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorთბილისის ზაქარია ფალიაშვილის სახელობის ოპერისა და ბალეტის სახელმწიფო აკადემიური თეატრი-
dc.contributor.otherფალიაშვილი, ზაქარია-
dc.contributor.otherტაკიძე, რევაზ-
dc.contributor.otherმირცხულავა, დიდიმ-
dc.contributor.otherწუწუნავა, ალექსანდრე-
dc.contributor.otherასკურავა, ივანე-
dc.contributor.otherსუხიშვილი, ილიკო-
dc.contributor.otherანჯაფარიძე, ზურაბ-
dc.contributor.otherანჯაფარიძე, ჯემალ-
dc.date.accessioned2020-11-04T10:33:09Z-
dc.date.available2020-11-04T10:33:09Z-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/326231-
dc.descriptionზ. ფალიაშვილი, დაისი, ოპერა სამ მოქმედებად; დირიჟორი - რ. ტაკიძე; დამდგმელი დირიჟორი - დიდიმ მირცხულავა, დამდგმელი რეჟისორი - ა. წუწუნავა; დამდგმელი მხატვარი - ი. ასკურავა; სპექტაკლი აღადგინეს ზურაბ და ჯემალ ანჯაფარიძეებმაen_US
dc.formatფერადი ოფსეტიen_US
dc.format.extent98x66 სმ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.source"152-ე თეატრალური სეზონი, დაისი"(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საქართველოს ეროვნული ბიბლიოგრაფიის საარქივო ფონდის განყოფილება P 3599)-
dc.subjectაფიშაen_US
dc.subjectოპერაen_US
dc.subjectსპექტაკლიen_US
dc.subjectდავითაშვილი, მზიაen_US
dc.subjectეგაძე, მანანაen_US
dc.subjectკუბლაშვილი, რამაზen_US
dc.subjectგაბიტაშვილი, ბესიკen_US
dc.subjectხოფერია, ომარen_US
dc.subjectგელაშვილი, ნუგზარen_US
dc.subjectფალიაშვილი, ხათუნაen_US
dc.subjectჭანიშვილი, გიორგიen_US
dc.subjectშათირიშვილი, ბესარიონen_US
dc.subjectგოგოლაძე, გიორგიen_US
dc.subjectხუროშვილი, მალხაზen_US
dc.subjectბიწაძე, ზაზაen_US
dc.title152-ე თეატრალური სეზონიen_US
dc.title.alternativeდაისიen_US
dc.typeImageen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის პლაკატების კოლექცია

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
P-3599.jpg1.53 MBJPEGThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.