Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/309892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | შერვაშიძე, გული | - |
dc.contributor.advisor | ბალანჩივაძე, იაგორ | - |
dc.contributor.author | ფუტკარაძე, დალი | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-03T10:44:51Z | - |
dc.date.available | 2019-10-03T10:44:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/309892 | - |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავიI: ინკლუზიური განათლების ზოგადი პრინციპები სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში--1.1 ინკლუზიური განათლების არსი, ღირებულებები, მიზანი, პრინციპები საკანონმდებლო ბაზა -- 1.2 ინკლუზიური განათლების საჭიროებები, ფორმები და ხელშემწყობი გარემო-- 1.3 ადრეული ინკლუზიური განათლების მნიშვნელობა და სკოლამდელი დაწესებულების თანამშრომელთა როლი -- 1.4 სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სისტემის განვითარება აჭარაში და ინკლუზიური განათლების ამჟამინდელი მდგომარობა --1.5 სკოლამდელი განათლება, როგორც აღსაზრდელთა სკოლისათვის მომზადების საშუალება -- თავი: II ადრეული განვითარება, განვითარების დარღვევები და ბავშვებთან მუშაობის სტრატეგიები სკოლამდელ დაწესებულებებში --2.1 ადრეული განვითარების თავისებურებები -- 2.2 გონებრივი განვითარების დარღვევებისა და ცერებრალური დამბლის მქონე ბავშვები, მუშაობის სტრატეგიები-- 2.3 ყურადღების დეფიციტის, ჰიპერაქტიურობისა და დაუნის სინდრომების, აუტიზმის სპექტრის მქონე ბავშვები, მუშაობის სტრატეგიები -- თავი: III განსაკუთრებული საჭიროების მქონე ბავშვებთან ინდვიდუალური მუშაობა 3.1 ინდივიდუალური მიდგომის მეთოდები და გარემოს მოწყობის მეთოდები -- 3.2 მონაცემების შეგროვება და ინდივიდუალური საჭიროებების იდენტიფიკაცია სკოლამდელ დაწესებულებებში -- 3.3 ბაღში არსებული პროგრამის მოდელირება და ინდივიდუალური სასწავლო-სააღმზრდელო გეგმის შედგენა-განხორციელება -- 3.4 კვლევა და ანალიზი -- დასკვნები და რეკომენდაციები -- გამოყენებული ლიტერატურა --დანართები . | - |
dc.format.extent | 203 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | ბათუმი | en_US |
dc.source | ინკლუზიური განათლება სკოლამდელ დაწესებულებაში/დალი, ფუტკარაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: გული, შერვაშიძე, იაგორ, ბალანჩივაძე; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელწიფო უნ–ტი., ბათუმი; 2018-203 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | პედაგოგიკის თეორია და ისტორია | en_US |
dc.title | ინკლუზიური განათლება სკოლამდელ დაწესებულებაში | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacia.pdf | 2.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.