Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/309892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorშერვაშიძე, გული-
dc.contributor.advisorბალანჩივაძე, იაგორ-
dc.contributor.authorფუტკარაძე, დალი-
dc.date.accessioned2019-10-03T10:44:51Z-
dc.date.available2019-10-03T10:44:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/309892-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავიI: ინკლუზიური განათლების ზოგადი პრინციპები სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში--1.1 ინკლუზიური განათლების არსი, ღირებულებები, მიზანი, პრინციპები საკანონმდებლო ბაზა -- 1.2 ინკლუზიური განათლების საჭიროებები, ფორმები და ხელშემწყობი გარემო-- 1.3 ადრეული ინკლუზიური განათლების მნიშვნელობა და სკოლამდელი დაწესებულების თანამშრომელთა როლი -- 1.4 სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სისტემის განვითარება აჭარაში და ინკლუზიური განათლების ამჟამინდელი მდგომარობა --1.5 სკოლამდელი განათლება, როგორც აღსაზრდელთა სკოლისათვის მომზადების საშუალება -- თავი: II ადრეული განვითარება, განვითარების დარღვევები და ბავშვებთან მუშაობის სტრატეგიები სკოლამდელ დაწესებულებებში --2.1 ადრეული განვითარების თავისებურებები -- 2.2 გონებრივი განვითარების დარღვევებისა და ცერებრალური დამბლის მქონე ბავშვები, მუშაობის სტრატეგიები-- 2.3 ყურადღების დეფიციტის, ჰიპერაქტიურობისა და დაუნის სინდრომების, აუტიზმის სპექტრის მქონე ბავშვები, მუშაობის სტრატეგიები -- თავი: III განსაკუთრებული საჭიროების მქონე ბავშვებთან ინდვიდუალური მუშაობა 3.1 ინდივიდუალური მიდგომის მეთოდები და გარემოს მოწყობის მეთოდები -- 3.2 მონაცემების შეგროვება და ინდივიდუალური საჭიროებების იდენტიფიკაცია სკოლამდელ დაწესებულებებში -- 3.3 ბაღში არსებული პროგრამის მოდელირება და ინდივიდუალური სასწავლო-სააღმზრდელო გეგმის შედგენა-განხორციელება -- 3.4 კვლევა და ანალიზი -- დასკვნები და რეკომენდაციები -- გამოყენებული ლიტერატურა --დანართები .-
dc.format.extent203 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.sourceინკლუზიური განათლება სკოლამდელ დაწესებულებაში/დალი, ფუტკარაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან.: გული, შერვაშიძე, იაგორ, ბალანჩივაძე; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელწიფო უნ–ტი., ბათუმი; 2018-203 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectპედაგოგიკის თეორია და ისტორიაen_US
dc.titleინკლუზიური განათლება სკოლამდელ დაწესებულებაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.