Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/305115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმამულაძე, გ.-
dc.contributor.advisorშონია, დ.-
dc.contributor.authorმამულაძე, ნინო-
dc.date.accessioned2019-07-09T10:54:14Z-
dc.date.available2019-07-09T10:54:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/305115-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი 1. მარკეტინგული კონცეფციების ევოლუციისა და კონკურენციის მარკეტინგული სტრატეგიების თეორიულ-მეთოდოლოგიური საფუძვლები --1.1 მარკეტინგული კონცეფციების ევოლუციისა და კონკურენციის მარკეტინგული სტრატეგიების თეორიული საფუძვლები -- 1.2 კონკურენტუნარიანობის დადგენისა და ფასეულობებზე ორიენტირებული კონკურენციის მარკეტინგული სტრატეგიების შეფასებისადმი მეთოდოლოგიური მიდგომები--თავი 2. ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის სრულყოფაში ფასეულობებზე ორიენტაციის მნიშვნელობის შესწავლა -- 2.1. ტურისტული ბაზრის მომხმარებელთა ქცევის თავისებურებები თანამედროვე ეტაპზე -- 2.2. ტურისტული ფირმების კონკურენციის მარკეტინგულ სტრატეგიებში ფასეულობებზე ორიენტაციის მნიშვნელობის ანალიზი -- 2.3. ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობაში ფასეულობებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების კვლევების შედეგების შეჯამება და დასკვნები -- თავი 3. თანამედროვე ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ანალიზი და მისი ამაღლების გზები ფასეულობებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების საფუძველზე -- 3.1. ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის კვლევების მიმოხილვა--3.2. ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენციის მარკეტინგული სტრატეგიებში ფასეულობებზე ორიენტაციის ანალიზი -- 3.3. ფასეულობებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების გამოყენების საფუძველზე ქართული და უცხოური ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის შედარებითი ანალიზი--3.4. ქართულ ტურისტულ ფირმებში ფასეულობებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავების ალგორითმი -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა--დანართები.-
dc.format.extent203 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherბათუმიen_US
dc.sourceქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების გზები ფასეულობების საფუძველზე/ნინო, მამულაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარისხის.: /სამეცნ.ხელმძღვან..: გ. მამულაძე, დ. შონია; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნ-ტი., 2017-203 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectქართული ტურისტული ფირმებიen_US
dc.titleქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების გზები ფასეულობების საფუძველზეen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open
Avtoreferati.pdf994.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.