Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/266888
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | წიკლაური, თამარ | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T11:59:14Z | - |
dc.date.available | 2018-05-04T11:59:14Z | - |
dc.date.issued | 2018-02-22 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/266888 | - |
dc.description | დღე პირველი: დავიწყეთ აჭარის განათლების მინისტრთან შეხვედრით და სკოლებში სკვერის ბიბლიოთეკის პროექტის მომზადებით. მერე - შეხვედრა და ლექცია ბათუმის სკოლა ევრო-2000- ში, მერე ქედაში, ქვედა მახუნცეთში ავიტანეთ წიგნები, მახუნცეთის და დოლოგანის სკოლებისთვის. გაიხსნა ლიტერატურული კლუბი და აქაც მოეწყო მცირე ლექცია-სემინარი და ბოლოს ბათუმში, კინო-თეატრ აპოლოში მცირე ბიბლიოთეკის მოსაწყობადაც დავტოვეთ წიგნები, რიგში მდგომ ფილმის მომლოდინეთათვის. შეხვედრა სკოლაში, მარცხნიდან პირველი გიორგი კეკელიძე | en_US |
dc.description.abstract | გიორგი კეკელიძე - ქართველი პოეტი, პროზაიკოსი, ესეისტი, ლექტორი, ტელეწამყვანი, საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკის გენერალური დირექტორი (2012 წლიდან) | en_US |
dc.subject | ჯგუფური | en_US |
dc.subject | ეკვილიბრიუმი | en_US |
dc.subject | კეკელიძე, გიორგი ზურაბის ძე (1984) | en_US |
dc.subject | სკოლის სკვერის ბიბლიოთეკა | en_US |
dc.subject | სკოლა ევრო-2000, ბათუმი | en_US |
dc.subject | ბათუმი | en_US |
dc.subject | ქედა | en_US |
dc.subject | დოლოგანი, ქედის მუნიციპალიტეტის სოფელი | en_US |
dc.subject | ლიტერატურული კლუბი | en_US |
dc.subject | ლექცია-სემინარი | en_US |
dc.title | აჭარა-გურიის ეკვილიბრიუმობა - დღე პირველი: შეხვედრა სკოლაში | en_US |
dc.type | Image | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | საქართველოს ბიბლიოთეკების ფოტომატიანე |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Achara_Guriis_Ekvilibriumoba_Dghe_Pirveli 22.02 (5).JPG | 133.72 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.