ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/204130
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorინასარიძე, ქეთევან-
dc.contributor.authorბჟალავა, ვერა-
dc.date.accessioned2017-04-05T08:40:46Z-
dc.date.available2017-04-05T08:40:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/204130-
dc.description.tableofcontentsანოტაცია-- Annotation --ტექსტი --გამოყენებული აბრევიატურის განმარტება--შესავალი-- მიმოხილვითი ნაწილი 1. ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის (ADHD) კონცეპტი-- 1.1. ADHD-ის განმარტება-- 1.2. ეპიდემიოლოგია-- 1.3. ADHD-ის ეტიოლოგია-- 1.4. დიაგნოსტიკური კრიტერიუმები-- 1.5. ADHD-ის ქვეტიპები-- 1.6. ADHD-ის ნეირობიოლოგია-- 2. ADHD-ის ნეიროფსიქოლოგია-- 3. ADHD-ის თეორიული მოდელები-- 3.1. გადავადების მიუღებლობის მოდელი-- 3.2. ქცევითი შეკავების/ აქტივაციის მოდელი --3.3. შეკავების მოდელი-- 3.4. ინტეგრირებული კოგნიტური და ემოციური მოდელი-- 4. მუშა მეხსიერების მოდელი--4.1. ფონოლოგიური კვანძი-- 4.2. მხედველობით – სივრცითი მონახაზის ჩამწერი-- 4.3. ცენტრალური აღმასრულებელი-- 4.4. ეპიზოდური ბუფერი-- 4.5. მუშა მეხსიერების ნეიროანატომიური საფუძვლები-- 5. ორმაგი დავალების მეთოდოლოგია--5.1. ორმაგი დავალების კომპიუტერული ვერსია-- 5.2. ორმაგი დავალების ფურცლისა და ფანქრის ვერსია-- 5.3. ორმაგი დავალების კომბინირებული mu ქულა-- 5.4. ორმაგი დავალება ADHD-ის დროს-- 5.5. ორმაგი დავალების ნეიროანატომია-- 6. კვლევის ჰიპოთეზის ჩამოყალიბება-- 7. კვლევის მიზანი და ამოცანები-- ექსპერიმენტული ნაწილი-- 8. კვლევის მეთოდები და ცდისპირები-- 8.1. კვლევაში გამოყენებული დავალებები --8.2. ცდისპირები-- 8.3. პროცედურა-- 9. კვლევაში მიღებული შედეგები-- 9.1. ორმაგი დავალების მეთოდის კომპიუტერული ვერსია-- 9.2. ორმაგი დავალების პარადიგმის ფურცლისა და ფანქრის ვერსია-- 9.3. ტესტ–რეტესტის კორელაცია ორმაგი დავალების კომპიუტერული და ფურცლისა და ფანქრის ვერსიებისთვის-- 9.4. ADHD-ის ტიპის, სქესისა და კომორბიდული ფაქტორების გავლენა ორმაგი დავალების შესრულებაზე-- 9.5. დავალების სირთულის დონის ზეგავლენა ორმაგი დავალების შესრულებაზე-- 9.6. ზოგადი მოტორული ფუნქციობისზეგავლენა ორმაგი დავალების კოორდინაციაზე-- 10. მიღებული შედეგების ზოგადი მიმოხილვა --დასკვნები --გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent152 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმუშა მეხსიერების ფუნქციონირების თავისებურებები ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის დროს/ვერა, ბჟალავა; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ქეთევან, ინასარიძე; საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ანდრია პირველწოდებულის სახელობის ქართული უნ–ტი; თბ., 2017-152 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectმეხსიერების ნერვული მექანიზმებიen_US
dc.subjectბიოლოგიაen_US
dc.titleმუშა მეხსიერების ფუნქციონირების თავისებურებები ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის დროსen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Dissertacia.pdf2.03 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა
Matsne.pdf454.4 kBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება