ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/204130
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ინასარიძე, ქეთევან | - |
dc.contributor.author | ბჟალავა, ვერა | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T08:40:46Z | - |
dc.date.available | 2017-04-05T08:40:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/204130 | - |
dc.description.tableofcontents | ანოტაცია-- Annotation --ტექსტი --გამოყენებული აბრევიატურის განმარტება--შესავალი-- მიმოხილვითი ნაწილი 1. ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის (ADHD) კონცეპტი-- 1.1. ADHD-ის განმარტება-- 1.2. ეპიდემიოლოგია-- 1.3. ADHD-ის ეტიოლოგია-- 1.4. დიაგნოსტიკური კრიტერიუმები-- 1.5. ADHD-ის ქვეტიპები-- 1.6. ADHD-ის ნეირობიოლოგია-- 2. ADHD-ის ნეიროფსიქოლოგია-- 3. ADHD-ის თეორიული მოდელები-- 3.1. გადავადების მიუღებლობის მოდელი-- 3.2. ქცევითი შეკავების/ აქტივაციის მოდელი --3.3. შეკავების მოდელი-- 3.4. ინტეგრირებული კოგნიტური და ემოციური მოდელი-- 4. მუშა მეხსიერების მოდელი--4.1. ფონოლოგიური კვანძი-- 4.2. მხედველობით – სივრცითი მონახაზის ჩამწერი-- 4.3. ცენტრალური აღმასრულებელი-- 4.4. ეპიზოდური ბუფერი-- 4.5. მუშა მეხსიერების ნეიროანატომიური საფუძვლები-- 5. ორმაგი დავალების მეთოდოლოგია--5.1. ორმაგი დავალების კომპიუტერული ვერსია-- 5.2. ორმაგი დავალების ფურცლისა და ფანქრის ვერსია-- 5.3. ორმაგი დავალების კომბინირებული mu ქულა-- 5.4. ორმაგი დავალება ADHD-ის დროს-- 5.5. ორმაგი დავალების ნეიროანატომია-- 6. კვლევის ჰიპოთეზის ჩამოყალიბება-- 7. კვლევის მიზანი და ამოცანები-- ექსპერიმენტული ნაწილი-- 8. კვლევის მეთოდები და ცდისპირები-- 8.1. კვლევაში გამოყენებული დავალებები --8.2. ცდისპირები-- 8.3. პროცედურა-- 9. კვლევაში მიღებული შედეგები-- 9.1. ორმაგი დავალების მეთოდის კომპიუტერული ვერსია-- 9.2. ორმაგი დავალების პარადიგმის ფურცლისა და ფანქრის ვერსია-- 9.3. ტესტ–რეტესტის კორელაცია ორმაგი დავალების კომპიუტერული და ფურცლისა და ფანქრის ვერსიებისთვის-- 9.4. ADHD-ის ტიპის, სქესისა და კომორბიდული ფაქტორების გავლენა ორმაგი დავალების შესრულებაზე-- 9.5. დავალების სირთულის დონის ზეგავლენა ორმაგი დავალების შესრულებაზე-- 9.6. ზოგადი მოტორული ფუნქციობისზეგავლენა ორმაგი დავალების კოორდინაციაზე-- 10. მიღებული შედეგების ზოგადი მიმოხილვა --დასკვნები --გამოყენებული ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 152 გვ. | en_US |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი | en_US |
dc.source | მუშა მეხსიერების ფუნქციონირების თავისებურებები ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის დროს/ვერა, ბჟალავა; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ქეთევან, ინასარიძე; საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ანდრია პირველწოდებულის სახელობის ქართული უნ–ტი; თბ., 2017-152 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი) | en_US |
dc.subject | მეხსიერების ნერვული მექანიზმები | en_US |
dc.subject | ბიოლოგია | en_US |
dc.title | მუშა მეხსიერების ფუნქციონირების თავისებურებები ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომის დროს | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
შესულია კოლექციებში: | ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი |
ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი | აღწერილობა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Dissertacia.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | ნახვა / გახსნა | |
Matsne.pdf | 454.4 kB | Adobe PDF | ნახვა / გახსნა |
საავტორო უფლება