Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/183233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorაბესაძე, ირინე-
dc.contributor.authorჩაჩავა, ავთანდილ-
dc.date.accessioned2016-11-18T12:55:48Z-
dc.date.available2016-11-18T12:55:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/183233-
dc.description.tableofcontentsშესავალი--თავი პირველი--ქართული ფოლკლორული სანახაობები, საკულტო ცერემონიალი და წარმართული მისტერიები. ქართული ხალხური თამაშობანი-- 1.1. ქართული ფოლკლორის თავდაპირველი სინკრეტულობა--1.2. წარმართული ხანის ქართული სანახაობრივი კულტურის ზოგადი დახასიათება. --1.3. ქართული ხალხური თამაშობანი--1.4. უძველესი ქართული საცეკვაო ფოლკლორი /ქორეოგრაფია/--1. 5. უძველესი ქართული სასიმღერო ფოლკლორი /ქართული ხალხური სიმღერა/. --1. 6. უძველესი ქართული მითოსი და ხალხური პოეზია-- 1. 7. უძველესი /წარმართული/ ხანის ქართული ხალხური სარეწები. /გამოყენებით – დეკორატიული ხელოვნების ნიმუშები--თავი მეორე--„ბერიკაობა“ და „ყეენობა“, როგორც ფოლკლორული სანახაობები--2.1 „ბერიკაობა“ როგორც ნიღბების იმპროვიზაციული თეატრი--2. 2. ბერიკაობის ნიღბები და მათი მხატვრული გაფორმება--2.3. „ბერიკაობაში“ გამოყენებული ნიღბების ფუნქციური დატვირთვა-- 2.4. „ყეენობა“,როგორც უძველესი ფოლკლორული სანახაობა და მისი სახეცვლილება-- თავი მესამე--პოლიტიკური კონიუნქტურა და ხალხური სანახაობები--3.1. „ყეენობის“ გარდაქმნა ხელისუფლებისათვის საშიშ სანახაობად--3. 2. „ყეენობის“ აკრძალვა და ე. წ. „ყეენობის კუდი“--3.3. ახალი ქართული დღესასწაულები და სანახაობები--თავი მეოთხე--ხალხური სანახაობების („ბერიკაობა“ და „ყეენობა“ ) მხატვრული გაფორმების განვითარების ტენდენციები--4.1. ფერები და ფერთა სიმბოლიკა ქართულ საკულტო სანახაობებში--4.2. ფოლკლორული სანახაობების მხატვრულ გაფორმებათა /ნიღბები, კოსტიუმები, საგნები/ რეკონსტრუქციის ცდა ქართველ მხატვართა შემოქმედების მაგალითზე--4.3. ბერიკაობა-ყეენობის მხატვრულ-სანახაობრივი გაფორმებათა რეგიონალურ თავისებურებათა შედარება საქართველოს ეთნიკურ უმცირესობათა, აგრეთვე ჩრდილო კავკასიურ და იბერიულ–ბასკური მსგავსი ხასიათის სანახაობების მხატვრულ სახეებთან--თავი მეხუთე--ფოლკლორულ სანახაობათა მხატვრული სახე კულტუროლოგიურ განასერში--5.1. საკულტო სანახაობა როგორც საზრისიანი თამაში /იოჰან ჰაიზინგას ,,Homo Ludens”-ის მიხედვით--5.2. საკულტო სანახაობები /„ბერიკაობა“ და „ყეენობა“/ როგორც კულტურული ღირებულებები და გონითი ფენომენები--დასკვნა--გამოყენებული ლიტერატურა--ილუსტრაციების სია .-
dc.format.extent215 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceქართული ფოლკლორული სანახაობების მხატვრული გაფორმების ტენდენციები/ავთანდილ, ჩაჩავა; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ირინე, აბესაძე; საქ. შოთა რუსთაველის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნ–ტი; თბ., 2016-215 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectხელოვნებაen_US
dc.subjectფოლკლორიen_US
dc.subjectსანახაობაen_US
dc.titleქართული ფოლკლორული სანახაობების მხატვრული გაფორმების ტენდენციებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertacia.pdf2.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf139.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.