Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/173797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკოჩაძე, თეიმურაზ-
dc.contributor.authorქანთარია, ბესიკ-
dc.date.accessioned2016-09-23T07:06:43Z-
dc.date.available2016-09-23T07:06:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/173797-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი 1. სატრანსპორტო საშუალებების ენერგეტიკული დანადგარებიდან გამონაბოლქვი აირების თბური ენერგიის უტილიზაციის და მეორადი გამოყენების პერსპექტივები და პრობლემები-- 1.1. გაგრილების სისტემით ართმეული და გამონაბოლქვ აირებს გამოყოლილი სითბური დანაკარგები დგუშიან შიგაწვის ძრავებში -- 1.2. საავტომობილო ძრავების სითბოს რაოდენობის ანალიზი--1.3. შიგაწვის ძრავის ნამუშევარი გაზების თბური ენერგიის უტილიზირების მეთოდები და საშუალებები -- 1.3.1. საპატენტო მიმოხილვა და ანალიზი --1.4. თბური ბალანსი და სითბური დანაკარგების უტილიზაცია შიგაწვის ძრავებში --1.5. კოგენერაციული და ტრიგენერაციული ტექნოლოგიების შესაძლებლობები და პერსპქტივები --1.6. აბსორბციული სამაცივრო დანადგარები --1.7. სატრანსპორტო საშუალებებში გამოყენებული ჰაერის კონდიცირების ახალი სისტემები--1.8. დიზელ-გენერატორის შიგაწვის ძრავიდან გამონაბოლქვი გაზების თბურ ენერგიაზე მომუშავე აბსორბციული სამაცივრო დანადგარები -- პირველი თავის მოკლე დასკვნები--თავი 2. კვლევის საერთო მეთოდიკა --2.1. კვლევების ჩატარების წინაპირობები --2.2. სატრანსპორტო ენერგეტიკული დანადგარების გამონაბოლქვი აირების სითბური ენერგიის გამოყენებისპერსპექტივები--2.3. შიგაწვის ძრავებში გამონაბოლქვი აირების მასისა და თბოცვლის პროცესების თავისებურებები --2.4. შიგაწვის ძრავის გამონაბოლქვი აირების სითბური ენერგიის გამოყენების თეორიული კვლევა და ანალიზი --2.5. ნაუშევარი აირების სითბური ენერგიის თბოცვლის პროცესების მათემატიკური მოდელი -- 2.6. მილ - წიბოვანი თბომცვლელის კონსტრუქციული პარამეტრების შერჩევა - გაანგარიშება -- 2.6.1. მილ - წიბოვანი თბომცვლელის გეომეტრიული პარამეტრები -- 2.6.2. თბომცვლელის მახასიათებლები -- 2.6.3. გაწიბოვნების განივი კვეთის ფორმის შერჩევა --2.7. კომპაქტური მილ - წიბოვანი თბომცვლელის კონსტრუქციის ოპტიმიზაცია -- 2.8. სითბური ენერგიის გავლენა გამონაბოლქვი აირების პარამეტრებზე ძრავის გამომშვებ სისტემაში --2.9. თეორიული კვლევის შედეგები --მე - 2 თავის დასკვნები --თავი 3. ექსპერიმენტალური გამოკვლევები --3.1. ექსპერიმენტალური გამოკვლევების საერთო მეთოდიკა --3.2. სითბოსგადამცემ ზედაპირზე წვის პროდუქტების დანალექის თბოგადაცემის პროცესზე გავლენის ექსპერიმენტული გამოკვლევა -- 3.2.1. ექსპერიმენტის დაგეგმვა --3.2.2. ექსპერიმენტის ჩატარების მეთოდიკა -- 3.2.3. ექსპერიმენტის შედეგების დამუშავება --3.3. ექსპერიმენტი ნამუშევარი გაზების თბური ენერგიის განსაზღვრის მიზნით შიგაწვის ძრავის მუშაობის სხვადასხვა რეჟიმებზე -- 3.3.1. ექსპერიმენტის დაგეგმვა და ჩატარება --3.3.2. ექსპერიმენტალური დანადგარის აღწერა --3.3.3. ექსპერიმენტის შედეგები, მათი დამუშავების მეთოდიკა და შეფასება --მე - 3 თავის დასკვნები --თავი 4. სატრანსპორტო საშუალების სათავსოს გასათბობად შიგაწვის ძრავის ნამუშევარი გაზების სითბოს უტილიზაციის მიზნით გამოყენებული თბომვლელის კონსტრუქციების შედარებითი ანალიზი -- 4.1. თბომცვლელის კონსტრუქციის შერჩევა --4.2. თბოგადაცემის ანგარიში თბომცვლელებში-- 4.3. თბოგადაცემის მათემატიკური მოდელი კომპაქტურ მილ-წიბოვან თბომცვლელში--4.4. შიგაწვის ძრავის ნამუშევარი გაზების სითბოს უტილიზაციისათვის გამოყენებული კომპაქტური მილ-წიბოვანი თბომცვლელის ანგარიში --4.4.1. შიგაწვის ძრავის ნამუშევარი გაზების სითბოს უტილიზაციისათვის გამოყენებული კომპაქტური მილ-წიბოვანი თბომცვლელის ანგარიშის მეთოდიკა --4.4.2. კომპაქტური მილ-წიბოვანი თბომცვლელის კონსტრუქციული ზომების განსაზღვრა --4.4.3. თბომცვლელისათვის კონსტრუქციული მასალების შერჩევა --4.5. კომპაქტური მილ-წიბოვანი თბომცვლელის, როგორც მაყუჩი - უტილიზატორის გამოყენების პერსპექტივები --მე - 4 თავის დასკვნები-- ძირითადი დასკვნები --გამოყენებული ლიტერატრა --დანართები .-
dc.format.extent178 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherКутаисиen_US
dc.sourceსატრანსპორტო საშუალების სალონის გათბობა-კონდიცირება შიგაწვის ძრავიდან გამონაბოლქვი აირების თბური ენერგიის გამოყენებით/ ქანთარია, ბესიკ; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: თეიმურაზ, კოჩაძე; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნი–ტი; ქუთაისი, 2016–178 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectტრანსპორტიen_US
dc.subjectგათბობა-კონდიცირებაen_US
dc.subjectინჟინერიიაen_US
dc.titleსატრანსპორტო საშუალების სალონის გათბობა-კონდიცირება შიგაწვის ძრავიდან გამონაბოლქვი აირების თბური ენერგიის გამოყენებითen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertacia.pdf2.87 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.74 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.