Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorჩაჩანიძე, გურამ-
dc.contributor.authorგელაშვილი, შალვა-
dc.date.accessioned2016-09-12T13:02:31Z-
dc.date.available2016-09-12T13:02:31Z-
dc.date.issued2015-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172659-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- I. ლიტერატურის მიმოხილვა -- ელექტრონული მასწავლი სისტემების შექმნის ძირითადი პარადიგმები -- 1.1. ელექტრონული სახელმძღვანელოს ცნება და ზოგიერთი პარადიგმა -- 1.2. ელექტრონული სახელმძღვანელოების გამოცემები -- 1.3. ელექტრონული სასწავლო-მეთოდური კომპლექსი და დიდაქტიკური მასალები -- 1.4. ელექტრონულ სახელმძღვანელოსთან ტრადიციული წიგნის თავსებადობის პირობები -- 1.5. სასწავლო პროცესის ორგანიზაციის თავისებურებები ელექტრონული სახელმძღვანელოების გამოყენებით -- 1.6. ელექტრონული სახელმძღვანელოების მნიშვნელობა ტექნოლოგიური საგნების სწავლების მეთოდიკაში, როგორც შემოქმედებით- კონსტრუქტორულ მოღვაწეობის საფუძვლები -- პირველი თავის დასკვნა -- II. შედეგები და მათი განსჯა: ელექტრონული მასწავლი სისტემების შემუშავებისა და გამოყენების თეორიული საფუძვლები -- 2.1. ელექტრონული მასწავლი სისტემების სტრუქტურა, დანიშნულება და მოთხოვნები -- 2.1.1. ელექტრონული სახელმძღვანელოს გარემო -- 2.1.2. ელექტრონული სახელმძღვანელოს ზოგადი სტრუქტურა -- 2.1.3. ელექტრონული გამოცემების ძირითადი მოთხოვნები -- 2.2. ელექტრონული მასწავლი სისტემების მოთხოვნადობის თეორიული საფუძვლები -- 2.3. სწავლების აქტიური საშუალებების - ელექტრონული სახელმძღვანელოს კონსტრუირების დიდაქტიკური საფუძვლები -- 2.4. ელექტრონული სახელმძღვანელოს აგების პრინციპები -- 2.5. ელექტრონული სახელმძღვანელოს სასწავლო ერთეულის შინაარსი და მისი შექმნის მეთოდები -- 2.6. ელექტრონული სახელმძღვანელოების შექმნის პროცესი, როგორც ,,შემოქმედებით-კონსტრუქტორული მოღვაწეობა“ -- მეორე თავის დასკვნა -- 3. ექსპერიმენტული ნაწილი: ელექტრონული სახელმძღვანელოს შექმნის ინსტრუმენტები -- 3.1. ელექტრონული სახელმძღვანელოების შექმნის პრაქტიკული რეკომენდაციები -- 3.2. ელექტრონული სახელმძღვანელოს შემუშავების ეტაპები (მეთოდური რეკომენდაციები) -- 3.3. ელექტრონული სახელმძღვანელოსათვის მასალის მომზადებისა და რეალიზაციის კონცეფცია -- 3.4 ვებ-ტექნოლოგიების გამოყენება ელექტრონული მასწავლი სისტემების შექმნის პროცესში -- 3.5. ელექტრონული მასწალი სისტემების ინფორმაციული მხარდაჭერა და პროგრამული ტესტირების პარადიგმები -- 3.6 ელექტრონული სახელმძღვანელოების აგების პროგრამული უზრუნველყოფა -- 3.7. ელექტრონული სახელმძღვანელოს პროგრამული ინსტრუმენტარიუმი -- მესამე თავის დასკვნა -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent115 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceინტერაქტიული ელექტრონული მასწავლი სისტემების პროექტირების დიდაქტიკა/ შ.გელაშვილი; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: გურამ ჩაჩანიძე; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2015–115 გვ. -- ბიბლიოგრ.: 111-115. UDC: 371.315.7en_US
dc.subjectელექტრონული სახელმძლვანელოებიen_US
dc.subjectკომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენება სწავლების პროცესშიen_US
dc.subjectელექტრონული თვითმასწავლებელიen_US
dc.subjectგანათლებაen_US
dc.titleინტერაქტიული ელექტრონული მასწავლი სისტემების პროექტირების დიდაქტიკაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf856.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf399.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.