ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172511
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorშარვაშიძე, ა.-
dc.contributor.advisorგრიგორაშვილი, თ.-
dc.contributor.authorუსანეთაშვილი, გიორგი-
dc.date.accessioned2016-09-12T07:57:01Z-
dc.date.available2016-09-12T07:57:01Z-
dc.date.issued2015-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/172511-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- 1. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. ელექტრომატარებლის ვაგონის არსებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემების სქემა, ამძრავი სისტემის ჩარჩოს ჩამაგრების სახსრების გათვალისწინებით -- 1.2. ელექტრომატარებლის ვაგონის არსებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემა განსხვავებული ამძრავი სისტემით -- 1.3. დიზელმატარებლის ვაგონის ხელის მუხრუჭის არსებული ვარიანტი და მოქმედების პრინციპი -- 2. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1. ელექტრომატარებლის და დიზელმატარებლის სამუხრუჭო ეფექტიანობის ამაღლება ბერკეტული სამუხრუჭო გადაცემის და ხელის მუხრუჭის კონსტრუქციული სრულყოფით და მათი კინემატიკური და დინამიკური კვლევა -- 2.1.1. ელექტრომატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის კინემატიკური კვლევა, ურიკის ჩარჩოზე ჩამაგრების უძრავი სახსრის გეომეტრიული განლაგების მიხედვით -- 2.1.2. ელექტრომატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებული სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის კინემატიკური ანალიზი ბერკეტების შესაძლო გადადგილების მიხედვით -- 2.1.3. ელექტრომატარებლის ვაგონის რეალური სამუხრუჭე კვანძის ცვლადი კინეტიკური ენერგიის განსაზღვრა -- 2.1.4. ელექტრომატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებულისამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის დინამიკური ანალიზი -- 2.1.5. ელექტრომატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებული სამუხრუჭო გადაცემის დინამიკური მოდელის დამუშავება -- 2.2. დიზელმატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებული ხელის მუხრუჭის შემოთავაზებული ვარიანტი, მოქმედების პრინციპი და ამძრავი კვანძის გამომავალი კინემატიკური პარამეტრების მათემატიკური ანალიზი -- 2.2.1. დიზელმატარებლის ვაგონის გაუმჯობესებული ხელის მუხრუჭის სინთეზის ამოცანის გადაწყვეტა -- 2.3. ელექტრომატარებლის ვაგონის ოპტიმალური სამუხრუჭო ბერკეტული გადაცემის ღრეჩოს დამატებითი მოძრაობებისათვის დიფერენციალური განტოლებების ფორმირება -- 2.3.1. გაუმჯობესებული სამუხრუჭე კვანძის ღრეჩოს დიფერენციალური განტოლებების ფორმალიზაცია -- 2.3.2. ღრეჩოში უკონტაქტო დამატებითი მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებების დამუშავება -- 2.3.3. ღრეჩოში კონტაქტურ-წყვეტილი მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებების დამუშავება -- 2.3.4. ღრეჩოში დამატებითი წყვეტილ-კონტაქტური მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებების დამუშავება -- 2.3.5. ღრეჩოში კონტაქტური მოძრაობის დიფერენციალური განტოლებების დამუშავება -- 3. დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა; დანართი 1 სასარგებლო მოდელის პატენტი „რკინიგზის ვაგონის სამუხრუჭე ბერკეტული გადაცემა“ და მისი აღწერილობა.-
dc.format.extent137 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceდიზელ- და ელექტრომატარებლების ვაგონების სამუხრუჭო ეფექტის გაუმჯობესება ბერკეტული გადაცემის და ხელის მუხრუჭის კონსტრუქციული სრულყოფით/გ.უსანეთაშვილი; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ა.შარვაშიძე, თ.გრიგორაშვილი; საქ. ტექნიკური უნ–ტი; თბ., 2015–137 გვ. -- ბიბლიოგრ.: 134-137. UDC: 629.4.077en_US
dc.subjectმატარებლების სამუხრუჭო სისტემებიen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleდიზელ- და ელექტრომატარებლების ვაგონების სამუხრუჭო ეფექტის გაუმჯობესება ბერკეტული გადაცემის და ხელის მუხრუჭის კონსტრუქციული სრულყოფითen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf4.39 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა
Avtoreferati.pdf1.57 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება