ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171824
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorდუმბაძე, ნოდარ-
dc.contributor.authorნონიაძე, ალექსი-
dc.date.accessioned2016-09-05T08:10:36Z-
dc.date.available2016-09-05T08:10:36Z-
dc.date.issued2014-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171824-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- I. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. სამოქალაქო ავიაციის თანამედროვე მდგომარეობის ანალიზი გლობალიზაციის პირობებში -- 1.1.1 მსოფლიო სამოქალაქო ავიაციის თანამედროვე მდგომარეობის ანალიზი და პერსპექტიული განვითარება 2015-2032 წლებისთვის -- 1.1.2 საქართველოს სამოქალაქო ავიაციის თანამედროვე მდგომარეობის ანალიზი -- 1.2 Low-cost გადაზიდვების კონცეფცია -- 1.3 საერთაშორისო სალიზინგო ოპერაციები ავიაბიზნესში -- 1.4 კლასტერიზაციის ფენომენი -- II. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1 სამგზავრო გადაყვანების მოცულობაზე მოქმედი ფაქტორები -- 2.2 სამგზავრო გადაყვანების საპროგნოზო მოცულობების განსაზღვრის ICAO-ს მეთოდოლოგია და არსებული მეთოდების ანალიზი -- 2.3 სამგზავრო გადაყვანების პროგნოზირების კომბინირებული მეთოდიკა -- 2.4 საქართველოს ავიაბაზრის მარკეტინგული კვლევა და საჰაერო გადაყვანების საპროგნოზო მოცულობათა განსაზღვრა 2014-2020 წლებისთვის -- 2.5 ნაციონალური ავიაკომპანიების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების, გაკოტრებისა და ეკონომიკური უსაფრთხოების შეფასების მეთოდიკა -- 2.5.1 ეკონომიკური ურთიერთკავშირი ავიატარიფების ფორმირებასა და ავიაკომპანიის სერვისულ მომსახურებას შორის -- 2.5.2 ავიაკომპანიის მოგების განმსაზღვრელი ეკონომეტრიული მოდელის შემუშავება -- 2.5.3 ნაციონალური ავიაკომპანიების კონკურენტუნარიანობის ამაღლება დარგების კლასტერიზაციის მეთოდით -- 2.6 საპროგნოზო ავიაგადაყვანა-გადაზიდვების ათვისების მიზნით ნაციონალური ავიაკომპანიების მიერ ახალი ტიპის საჰაერო ხომალდის დანერგვის ეკონომიკური ეფექტიანობის განსაზღვრა, მისი კომერციული და ტექნიკური ექპლუატაცია -- 2.6.1 საჰაერო ხომალდის დანერგვაზე გაწეული კაპიტალურ დაბანდებათა ეკონომიკური ეფექტიანობის განსაზღვრა -- 2.6.2 საჰაერო ხომალდების ტექნიკური მომსახურების ხარისხის სრულყოფა -- 2.6.3 ავიაკომპანიის მიერ ოპერატიული ლიზინგის წესით მოზიდული საჰაერო ხომალდის კომერციული ექსპლუატაცია -- III დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი .-
dc.format.extent214 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceრეგიონალური ავიაბაზრების ათვისების მეთოდოლოგიის შემუშავება ტექნიკურ-ეკონომიკურ გადაწყვეტილებათა სრულყოფის გზით/ა.ნონიაძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ნოდარ დუმბაძე; საქ.საავიაციო უნ–ტი; თბ., 2014–214 გვ.-- ბიბლიოგრ.: 210–214. UDC: 656.7(479.22)) (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.959)en_US
dc.subjectსაქართველოს საჰაერო ტრანსპორტიen_US
dc.subjectსაქართველოს ავიაკომპანიებიen_US
dc.subjectმართვა და დამხმარე სამსახურებიen_US
dc.titleრეგიონალური ავიაბაზრების ათვისების მეთოდოლოგიის შემუშავება ტექნიკურ-ეკონომიკურ გადაწყვეტილებათა სრულყოფის გზითen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf4.24 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება