Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმაღლაკელიძე, ნათელა-
dc.contributor.advisorტაბიძე, მანანა-
dc.contributor.authorჯაში, ნინო-
dc.date.accessioned2016-09-02T13:20:56Z-
dc.date.available2016-09-02T13:20:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171722-
dc.description.tableofcontentsანოტაცია -- შესავალი -- თავი I. მართლმეტყველებისა და მართლწერის საკითხთა სწავლების ფაქტობრივი მდგომარეობის ანალიზი -- 1.1. ქართული ორთოგრაფიის სწავლებასთან დაკავშირებული სირთულეები თანამედროვე ეტაპზე -- 1.2. მართლმეტყველებისა და მართლწერის საკითხები პროგრამებსა და სახელმძღვანელოებში -- ა) სახელმძღვანელოები; ბ) პროგრამები -- გ) თანამედროვე უცხოური (გერმანული, თურქული) და ქართული ენის მართლწერის სახელმძღვანელოთა შედარებითი ანალიზი -- თავი II ქართულიორთოეპიისა და ორთოგრაფიისსწავლებისლინგვოდიდაქტიკურისაფუძვლები -- 2.1. მართლმეტყველების რაობა -- 2.2.მართლმეტყველების ნორმები -- 2.3.მართლწერისრაობა -- 2.4.ქართული მართლწერისპრინციპები -- 2.5.ქართული მართლწერის ფსიქოლოგიურ-დიდაქტიკური საფუძვლები -- თავი III მართლმეტყველებისა და მართლწერის საკითხთა სწავლება დაწყებით სკოლაში -- 3.1 მოსწავლეთა ფონემატური სმენის განვითარება, როგორც ქართული მართლმეტყველების დაუფლების წინაპირობა -- 3.2 მარცვალი, სიტყვის დამარცვლა გადასატანად -- 3.3 სახელების სწავლებასთან დაკავშირებულ ორთოგრაფიულ საკითხებზე მუშაობა ა) არსებითი სახელის მართლწერა -- 1. ორი მ, ორი ს, ვით. ბრუნვის -ად დაბოლოება (IV კლასი) -- 2.ორი ნ, ორი თ მრ. რიცხვში (Vკლასი) -- 3.ხმოვანფუძიანსახელთამართლწერა – ორი ი, ორი ე (VIკლასი) -- 4. კომპიზიტთა მართლწერა ; ბ)რიცხვითი სახელის მართლწერა -- 3.4. ზმნასთან დაკავშირებული ორთოგრაფიული საკითხებისსწავლება -- 3.5. ზმნისწინთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხებზე მუშაობა -- 3.6.ფორმაუცვლელ მეტყველების ნაწილებთან დაკავშირებული მართლწერისა და მართლმეტყველების საკითხები -- ა) ზმნიზედის მართლწერა -- ბ) თანდებულის მართლწერა -- დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურის სია -- დანართი .-
dc.format.extent195 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceორთოგრაფიულ ჩვევათა ფორმირება დაწყებით სკოლაში/ნ.ჯაში; დის...დოქტ. აკად. ხარ./სამეცნ.ხელმძღვ.: ნათელა მაღლაკელიძე, მანანა ტაბიძე; საქ.საპატრიარქოს წმინდა ანდრია პარველწოდებულის სახელობის ქართული უნ–ტი; თბ., 2014–195 გვ.-- ბიბლიოგრ.: 191–195. UDC: 811.353.1'35 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.939)en_US
dc.subjectქართული მართლწერაen_US
dc.subjectქართული ორთოგრაფიაen_US
dc.subjectლიტერატურა და რიტორიკაen_US
dc.titleორთოგრაფიულ ჩვევათა ფორმირება დაწყებით სკოლაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf1.7 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.