ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171035
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorლეკიაშვილი, ვარლამ-
dc.contributor.authorჯაჯანიძე, ვალერი-
dc.date.accessioned2016-08-26T08:35:25Z-
dc.date.available2016-08-26T08:35:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171035-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი I. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1.1. საიმედოობის მაჩვენებლებზე ავტომობილის მუშაობის რეჟიმის გავლენის შეფასების მეთოდები -- 1.2 ტექნიკური მომსახურების რეჟიმების ოპტიმიზაციის მეთოდები -- 1.3 მუშაობის უნარის აღდგენის პროცესების მართვის მეთოდები -- თავი II. შედეგები და მათი განსჯა -- 2.1 კვლევის თეორიული მეთოდების დამუშავება -- 2.1.1 საიმედოობის მაჩვენებლებზე მუშაობის რეჟიმის გავლენა და მისი შეფასების მეთოდი -- 2.1.2 ტექნიკური მომსახურების რეჟიმების ოპტიმიზაციის მათემატიკური მოდელირება -- 2.1.3 დეტალების შეცვლის სისტემის ოპტიმიზაციის მეთოდის დამუშავება -- 2.2 ავტომობილების საიმედოობის მართვის დამუშავებული მეთოდების რეალიზაციისათვის საჭირო მახასი-ათებლების გამოვლენა (ავტობუს ”ბოგდან А-092-ის მაგალითზე) -- 2.2.1 ექსპერიმენტული გამოკვლევის პირობები და ორგანიზაცია; 2.2.2 საიმედოობის მალიმიტირებელი დეტალები -- 2.2.3 ავტომობილის აგრეგატებისა და სისტემების უმტყუნებლობა -- 2.2.4 აგრეგატებისა და სისტემების ხანგამძლეობა -- 2.2.5 აგრეგატებისა და სისტემების სარემონტო ვარგისიანობა -- 2.2.6 ავტომობილის სისტემებისა და მექანიზმის დატვირთვების ციკლების გამოვლენა -- 2.3 ავტომობილების საიმედოობის მართვის თეორიული და ექსპერიმენტული კვლევების ერთობლივი ანალიზი -- 2.3.1 აგრეგატებისა და სისტემების მუშაობის რეჟიმის საიმედოობის მაჩვენებლებზე გავლენის განსაზღვრა -- 2.3.2 გადაბმულობის ტექნიკური მომსახურების ოპტიმალური პერიოდულობის განსაზღვრა -- 2.3.3 სამუხრუჭე სისტემის ტექნიკური მომსახურების პერიოდულობის განსაზღვრა -- 2.3.4 საკვლევი სისტემისა და მექანიზმებისათვის მიმდინარე რემონტების ნაირსახეობათა ფორმირება და დეტალების შეცვლის სისტემის სრულყოფა -- ეკონომიკური ეფექტის განსაზღვრა; --დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent110 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceექსპლუატაციის პროცესში ავტომობილის საიმედოობის მართვის მეთოდების დამუშავება / ვ. ჯაჯანიძე; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: ვარლამ ლეკიაშვილი; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 110 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 108 -110. UDC : 629.331.027.45en_US
dc.subjectსაავტომობილო ტრანსპორტის საიმედობაen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleექსპლუატაციის პროცესში ავტომობილის საიმედოობის მართვის მეთოდების დამუშავებაen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Disertacia.pdf1.85 MBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა
Avtoreferati.pdf419.75 kBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება