Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorიოსებიძე, ჯუმბერ-
dc.contributor.authorთედორაძე, გიორგი-
dc.date.accessioned2016-08-26T08:30:08Z-
dc.date.available2016-08-26T08:30:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/171034-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- I. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 1. ავტომობილების ეფექტიანობა სატვირთო გადაზიდვებისას და მასზე მოქმედი ძირითადი ფაქტორები -- 1.1. საავტომობილო სატვირთო გადაზიდვების ეფექტიანობა, მისი მაჩვენებლები და გავლენა ეროვნულ მეურნეობასა და გარემოზე -- 1.2. ტვირთებისა და სატვირთო სატრანსპორტო საშუალებების კლასიფიკაცია. მათი კონსტრუქციისადმი წაყენებული მოთხოვნები -- 1.3.სატვირთოასს-ს ეფექტიანობაზე მოქმედი ტექნიკურ-საექსპლუატაციო თვისებების მახასიათებელი პარამეტრები -- 1.4. საქართველოს ავტოსატრანსპორტო სისტემის სტრუქტურა და ძირითადი მაჩვენებლები -- II. კვლევის შედეგები და განსჯა -- 2. საქართველოს პირობებში სატვირთო ავტომობილების ეფექტიანობის ამაღლების შესაძლებლობის გამოკვლევა მათი ტექნიკური პარამეტრების რაციონალური სიდიდეების შერჩევით -- 2.1. საავტმობილო სატვირთო გადაზიდვებისას ასს-ს ეფექტიანობაზე მოქმედი ძირითადი ფაქტორების და მისი მაჩვენებლების დადგენა -- 2.2. სატვირთო ავტომობილების ეფექტიანობის მახასიატებელი პარამეტრების განსაზღვრისათვის მათი მოძრაობის კომპიუტერული მეთოდის დამუშავება -- 2.2.1 ავტომობილის მოძრაობის საშუალო სიჩქარის Vt და საწვავის საგზაო ხარჯის Qs განსაზღვრის მათემატიკური მოდელის დამუშავება და მისი კომპიუტერზე რეალიზების საფუძვლების გამოკვლევა -- 2.2.2 სატვირთო ავტომობილის ეფექტიქნობის მახასიათებელი პარამეტრების განსაზღვრა მისიმოძრაობის პროცესის კომპიუტერული მოდელირების ბლოკ-სქემის “AUTOGR” _ პროგრამის მიხედვით რეალიზებით -- 2.3. საქართველოს საგზაო პირობებში სატვირთო ავტომობილების ეფექტიანობის ამაღლება კუთრი სიმძლავრის რაციონალური მნიშვნელობების და ძრავის შესაბამისი სიმძლავრის შერჩევით -- 3. კვლევის შედეგების ეკონომიკურ და ეკოლოგიურ ეფექტიანობათა დადგენა -- 3.1. კვლევის შედეგების ეკონომიკური ეფექტი -- 3.2. კვლევის შედეგების ეკოლოგიური ეფექტი -- ძირითადი დასკვნები -- გამოყენებული ლიტერატურა -- დანართი.-
dc.format.extent135 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceავტომობილების ეფექტიანობის ამაღლება მისი საექსპლუატაციო თვისებების ადაპტირებით სამუშაო პირობებთან /გ. თედორაძე; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: ჯუმბერ იოსებიძე; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 135 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 130 -135. UDC : 629.331.017 (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი, D 17.174)en_US
dc.subjectსაავტომობილო ტრანსპორტის საექსპლუატაციო თვისებებიen_US
dc.subjectტექნიკა და მომიჯნავე დარგებიen_US
dc.titleავტომობილების ეფექტიანობის ამაღლება მისი საექსპლუატაციო თვისებების ადაპტირებით სამუშაო პირობებთანen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf2.97 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.