Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/167317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorშარვაშიძე, ა.-
dc.contributor.authorგოგიშვილი, დავითი-
dc.date.accessioned2016-07-26T11:39:48Z-
dc.date.available2016-07-26T11:39:48Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/167317-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– 1. ლიტერატურის მიმოხილვა–– 2. შედეგები და მათი განსჯა–– 2.1. სატვირთო ვაგონებში სავალი ნაწილების გამოყენების აუცილებლობა–– მათი ევოლუცია და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნების სატვირთო ვაგონებზე გამოყენებული სავალი ნაწილების სქემები–– ძირითადი პარამეტრები და მათში გამოყენებული სრიალების კონსტრუქციები–– 2.1.1. სატვირთო ვაგონების სავალი ნაწილების მსოფლიო ევოლუციური პროცესი და მათი ძირითადი კონსტრუქციული გადაწყვეტისა და მოდერნიზირების კრიტერიუმები–– 2.2. მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნების რკინიგზებზე მოძრავ თანამედროვე ოთხღერძიან სატვირთო ვაგონებში გამოყენებული სავალი ნაწილები და მათი ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.1. ფრანგული წარმოების სატვირთო ვაგონის “Y” სერიის სავალი ნაწილის ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.2. ამერიკული წარმოების სატვირთო ვაგონების სავალი ნაწილი „Barber“–ი და მისი ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.3. რუსეთის წარმოების ორღერძიანი 18–100 მოდელის სავალი ნაწილის (კვლევის ობიექტი) ძირითადი ტექნიკური და კონსტრუქციული პარამეტრები–– 2.2.4. ამერიკული წარმოების ორღერძიანი ინოვაციური სავალი ნაწილი Barber S-2-R–– 2.3. ოთღერძიანი სატვირთო ვაგონის ძარის სავალ ნაწილებთან შეერთების ერთიანი დინამიკური სქემის შედგენა და 18-100 მოდელის სავალი ნაწილის სრიალების კონსტრუქციული მოდერნიზაციის აუცილებლობის დასაბუთება–– 2.4. სატვირთო ვაგონის ორღერძიანი სავალი ნაწილის ახალი კონსტრუქციის ჰორიზონტალური სრიალა და ვაგონის ძარის სრიალებსა და ურიკის სრიალებს შორის მიმდინარე ტრიბოტექნიკური პროცესის დადგენა–– 3. დასკვნა –– გამოყენებული ლიტერატურა-
dc.format.extent133 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceრკინიგზის რთული პროფილის მქონე მცირერადიუსიან უბნებზე სისტემის “წყვილთვალი-ლიანდაგი” ცვეთების შემცირების გზები / დ. გოგიშვილი; დის... დოქტ. აკად. ხარ. / ხელმძღვ.: ა. შარვაშიძე; საქ. ტექ. უნ-ტი; თბ., 2012 - 133 გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 125 -133.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectრკინიგზებიen_US
dc.subjectწყვილთვი-ლიანდაგების ცვეთაen_US
dc.subjectრკინიგზის ლიანდაგებიen_US
dc.titleრკინიგზის რთული პროფილის მქონე მცირერადიუსიან უბნებზე სისტემის “წყვილთვალი-ლიანდაგი” ცვეთების შემცირების გზებიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf4.88 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Avtoreferati.pdf1.31 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.