Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorფალიაშვილი, აპოლონ-
dc.contributor.authorდეკანოზიშვილი, გია-
dc.date.accessioned2016-07-01T13:22:46Z-
dc.date.available2016-07-01T13:22:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/163946-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– თავი I. დაკითხვის ცნება–– ჩვენების ფორმირება და დაკითხვის მომზადება–– § 1. დაკითხვის ცნება–– 1. დაკითხვის არსი და ზოგადი თავისებურებები–– 2. ინდივიდუალური წარმოდგენები დაკითხვაზე–– 3. დაკითხვა, როგორც შესწავლის ობიექტი–– 4. დაკითხვის პროცესუალური თავისებურებები და ტაქტიკური ხერხები–– § 2. ჩვენების ფორმირების და მიღების პროცესი–– 1. პიროვნების მიერ ფაქტებისა და გარემოებათა აღქმა––დამახსოვრება და გადმოცემა–– 1.1. აღქმა–– 1.2. დამახსოვრება–– 1.3. გადმოცემა (რეპროდუქცია)–– 2. კომუნიკაცია–– 3. არავერბალური ინფორმაციები––3.1. არავერბალური გზავნილები - მესიჯები–– 3.2. ჟესტ მიმიკის ენა (ნეიტრალური––თავდაცვითი და აგრესიული ადამიანის ტიპის განსაზღვრება)–– 3.3. ჟესტ მიმიკის ენის დეკოდირება–– 3.4. ჟესტ მიმიკის ენა კულტურაში–– 4. ფსიქოლოგთა დაკვირვებები–– 4.1. ნეირო ლინგვისტური პროგრამირება–– 4.2 ხელოვნურობა–– 4.3. დაკითხვისას მონაყოლი ამბის დამახინჯება–– 4.4. თავისუფალი თხრობისა და მოსმენის აუცილებლობა–– 4.5. დესტრუქციის აცილება–– 4.6. ემოციების–– იდეების–– და ფაქტების გაგება–– § 3. დაკითხვის მომზადების ზოგადი საკითხები–– თავი II. მოწმისა და დაზარალებულის დაკითხვის მეთოდები და თავისებურებანი–– შესავალი–– § 1. მოწმის დაკითხვის პროცესუალური და ტაქტიკური თავისებურებანი–– 1. მოწმე, როგორც დაკითხვის სუბიექტი–– 2. წარმოდგენები და შეცდომები მოწმის ჩვენებებში–– 3. წარმატებული დაკითხვა არაკონფლიქტურ სიტუაციებშ–– 4. დაკითხვისას შემთხვევის ადგილისა და დროის ფაქტორები–– 5. ჩვენების გადამოწმება (პერეფრაზირება)–– 6. გზავნილების ფიქსაცია–– 7. კოგნიტური ინტერვიუ ანუ შემეცნებითი დაკითხვა–– 8. არაკონფლიქტურ სიტუაციაში დაკითხვის თავისებურება–– § 2. დაზარალებულის დაკითხვის პროცესუალური და ტაქტიკური თავისებურებანი––1. არაკონფლიქტური და კონფლიქტური დაზარალებულები–– 2. სიცრუის აღმოჩენა დაკითხვის დროს–– 3. არავერბალური კომუნიკაცია სიცრუის დროს და მისი წარმოშობის საფუძვლები–– თავი III. ეჭვმიტანილისა და ბრალდებულის დაკითხვის მეთოდები და თავისებურებანი–– § 1. მონაცემები მსოფლიო პრაქტიკიდან (აშშ)–– 1. „მირანდას― გაფრთხილება–– 2. „მინნიკის― გადაწყვეტილება–– § 2. ეჭვმიტანილის დაკითხვის პროცესუალური და ტაქტიკური თავისებურებანი–– 1. ეჭვმიტანილის დაკითხვის თავისებურებანი კონფლიქტურ სიტუაციაში–– 2. წარმატებული დაკითხვის ხერხები–– 3. დაკითხვის მომზადება–– ადგილი და გარემო–– 4. საქმის მასალებისა და დასაკითხი პიროვნების ცოდნა–– 5. განსხვავება დაკითხვისა და გამოკითხვას შორის–– 6. დაკითხვის გეგმის შედგენა–– 7. დაკითხვისას კარგი ურთიერთობის დამყარება საკმარისი დროის დათმობა–– 8. ჩვენების ანალიზი–– 9. გამოსადეგი მეტყველების ნაწილები–– 10. შინაგანი ინფორმაციის გათვალისწინება–– 11. დამაჯერებლობის (დარწმუნების) აუცილებლობის გათვალისწინება–– 12. ჩვენების ბალანსი და შემოწმება–– 13. ეჭვმიტანილის მიერ ჩადენილი ქმედების აღიარება–– 14. ეჭვმიტანილის პარანოია–– § 3. ეჭვმიტანილის აღიარების ფსიქოლოგიური ფაქტორები–– 1. ეჭვმიტანილებისგან აღიარების მიღებისათვის გასათვალისწინებელი ქმედებები–– 2. მაგიური (საჭირო) სიტყვები აღიარების მიღებისათვის–– 3. გამართლების მექანიზმის ეფექტურად გამოყენება–– 4. აღიარების მიღების თავისებურება (სიცრუე, დაპირებები ან მუქარა)–– § 4. ბრალდებულის დაკითხვის პროცესუალური და ტაქტიკური თავისებურებანი–– 1. ბრალდებული, როგორც დაკითხვის პროცესუალური სუბიექტი–– 2. ბრალდებულის დაკითხვის პროცესუალური და ტაქტიკური ხერხები–– თავი IV. არასრულწლოვანთა (ეჭვმიტანილი–– ბრალდებული–– მოწმე–– დაზარალებული) დაკითხვის მეთოდები და თავისებურებანი ძალადობის შემთხვევებში––შესავალი–– § 1. არასრულწლოვან პირთა დაცვის ღონისძიებები ძალადობის შემთხვევაში–– 1. არასრულწლოვანთა უფლებები–– 2. არასრულწლოვნებზე ძალადობის კატეგორიები–– § 2. არასრულწლოვანთა საქმეთა სამართალწარმოების თავისებურებები–– 1. ძალადობის ნიშნების გამოვლინება––5 2. ფიზიკური ძალადობის ნიშნები–– 3. არასრულწლოვანის უყურადღებოდ დატოვება–– 4. კვების ნაკლებობა და არასრულწლოვანის განვითარებისათვის ხელის შეშლა–– 5. სქესობრივი ძალადობის ფაქტების დადგენა–– 6. ემოციური ზეწოლის ფაქტები–– § 3. არასრულწლოვან მოწმესთან––დაზარალებულთან–– ეჭვმიტანილთან და ბრალდებულთან ურთიერთობა–– 1. არასრულწლოვნებთან გასაუბრების მიზანი–– 2. კომუნიკაცია სხვადასხვა ასაკის არასრულწლოვანთან–– 3. არასრულწლოვანის გაცნობა და ურთიერთობის დამყარება––4. არასრულწლოვანის გრძნობების გათვალისწინება–– 5. დაბრკოლებების გადალახვა კომუნიკაციის დროს–– 6. არასრულწლოვანის სირთულეები უფროსებთან ურთიერთობის დამყარებისას–– 7. არასრულწლოვანი–– როგორც ეჭვმიტანილი და მოწმე–– თავი V. დაკითხვის პროცესში გამოყენებული ტექნიკური საშუალებები–– §1. დაკითხვისას ვიდეო და აუდიო აპარატურის გამოყენების პროცესუალური და ტაქტიკური ხერხები–– §2. დაკითხვის არატრადიციული მეთოდები–– 1. სიცრუის დეტექტორი (პოლიგრაფი) და მისი გამოყენება დაკითხვისას–– 2. ჰიპნოზის გამოყენება დაკითხვისას–– 3. ბიორიტმოლოგიის გამოყენება დაკითხვისას–– 4. სუნისა და მუსიკალური ფონის გამოყენება დაკითხვისას–– 5. ნარკოტიკული საშუალებების გამოყენება დაკითხვისას–– დასკვნა–– გამოყენებული ლიტერატურა––დანართი-
dc.format.extent298 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceდაკითხვის თანამედროვე პრობლემები სისხლისსამართალწარმოებაში და კრიმინალისტიკაში / გ. დეკანოზიშვილი: დის... სამართლის დოქტ. / სამეცნ. ხელმძღვ. ა. ფალიაშვილი; 2009 - 297 გვ.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectსისხლის სამართალიen_US
dc.subjectკრიმინალისტიკაen_US
dc.subjectსასჯელაღსრულებაen_US
dc.titleდაკითხვის თანამედროვე პრობლემები სისხლისსამართალწარმოებაში და კრიმინალისტიკაშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Disertacia.pdf3.64 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.