Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/152941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმარუაშვილი, ლეილა-
dc.contributor.authorთაყაიშვილი, რუსუდან-
dc.date.accessioned2016-04-18T06:42:47Z-
dc.date.available2016-04-18T06:42:47Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/152941-
dc.description.tableofcontentsშესავალი–– 1. მუსიკის სწავლების ტრადიციები საქართველოში და უახლესი ტენდენციები ზოგად მუსიკალურ განათლებაში–– 1.1. მუსიკალური განათლების ტრადიციები საქართველოში–– 1.2. საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში მუსიკის სწავლების რეტროსპექტული მიმოხილვა-ანალიზი–– 1.3. მუსიკის საგნის თანამედროვე სასწავლო გეგმების შედარებითი ანალიზი–– 2. მუსიკა თანამედროვე სასწავლო პარადიგმაში–– 2.1. მუსიკის როლი ჰუმანიზაციის პრინციპების დანერგვისას–– 2.2. მუსიკის როლი საინფორმაციო კულტურის ჩამოყალიბებაში–– 3. სიახლეები მუსიკის საგნის სწავლებაში–– 3.1. სანოტო სისტემის სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში–– 3.2. ინტეგრაციის მეთოდი მუსიკის საგნის სწავლებისას–– 3.3. მუსიკის ქართული ზოგადსაგანმანათლებლო ვებ-პორტალის კონცეფცია–– დასკვნა–– დანართი–– ეროვნული სასწავლო გეგმა მუსიკის საგანში (I––VII–– X კლასები)–– ლიტერატურა.-
dc.format.extent135 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceმუსიკის სწავლების კონცეფცია ზოგადსაგანმანათლებლო რეფორმის კონტექსტში / რ. თაყაიშვილი: დის... პედ. მეცნ. კანდ. 13.00.02 / სამეცნ. ხელმძღვ.: ლეილა მარუაშვილი ; პედ. მეცნ. ეროვნ. ინ-ტი - თბ., 2006 - 147გვ. - - ბიბლიოგრ.: გვ. 119-135.(საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectმუსიკაen_US
dc.subjectაღზრდის თეორიაen_US
dc.subjectსწავლების მეთოდიკაen_US
dc.titleმუსიკის სწავლების კონცეფცია ზოგადსაგანმანათლებლო რეფორმის კონტექსტშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertacia.pdf845.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.