Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/150706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorსურგულაძე, გია-
dc.contributor.authorოხანაშვილი, მაია-
dc.contributor.authorსურგულაძე, გიორგი-
dc.date.accessioned2016-04-06T07:52:01Z-
dc.date.available2016-04-06T07:52:01Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn978-9941-14-377-9-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/150706-
dc.format.extent171 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : ტექნიკური უნივერსიტეტიen_US
dc.subjectმარკეტინგიen_US
dc.subjectმარკეტინგის იმიტაციური მოდელირებაen_US
dc.titleმარკეტინგის ბიზნეს-პროცესების უნიფიცირებული და იმიტაციური მოდელირებაen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:წიგნადი ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarketingisBiznesprocesebisUnificirebuliDaImitaciuriModelireba.pdf2.67 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.