Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/141269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმალერი, ჯულიანა-
dc.contributor.authorდოლიძე, ნინო-
dc.date.accessioned2016-02-16T09:57:50Z-
dc.date.available2016-02-16T09:57:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/141269-
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- თავი 1. საკითხის ისტორია; საქართველოს საჯარო სამსახურის განვითარება 90-იანი წლებიდან დღემდე -- 1.1. პრობლემის დასმა -- თავი 2. ლიტერატურის მიმოხილვა -- 2.1. ინსტიტუციური თეორიები -- 2.2. ახალი საჯარო მენეჯმენტის რეფორმის თავისებურებები განვითარებად ქვეყნებში -- 2.3. ორგანიზაციული ქსელების/ქსელური მენეჯმენტის თეორიები -- 2.4. ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნების ტრენინგებისა და განვითარების სისტემების მიმოხილვა -- 2.5. საქართველოს საჯარო სამსახურის საკანონმდებლო პროექტების შედარება -- თავი 3. კვლევის კითხვა და ჰიპოთეზები -- 3.1. კვლევის კითხვები -- 3.2. კვლევის ჰიპოთეზა -- 3.3. კვლევის სიახლე -- თავი 4. კვლევის მეთოდები და მონაცემები -- 4.1. საქართველოს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებისა და ტრენინგ-პროვაიდერების შესაძლებლობების თვისებრივი კვლევა -- 4.2. საქართველოს ცენტრალური ხელისუფლების მოხელეებისათვის განხორციელებული ტრენინგების ციკლის ანალიზი (რაოდენობრივი კვლევა) -- 4.3. განხორციელებული ტრენინგების მონაწილეთა კმაყოფილების კვლევა გრძელვადიანი შედეგების მიხედვით (ტრენინგების დაწყებიდან 14 თვის შემდეგ) -- 4.4. საჯარო სექტორის სტაბილურობაზე ტრენინგების მოდელის ზეგავლენის კვლევა -- თავი 5. კვლევის ანალიზი და მიგნებები -- 5.1. საქართველოს საგანმანათლებლო ინსტიტუტებისა და ტრენინგ-პროვაიდერების შესაძლებლობების თვისებრივი კვლევა -- 5.2. საქართველოს ცენტრალური ხელისუფლების მოხელეებისათვის განხორციელებული ტრენინგების ციკლის ანალიზი -- 5.3. განხორციელებული ტრენინგების მონაწილეთა კმაყოფილების კვლევა გრძელვადიანი შედეგების მიხედვით (ტრენინგების განხორციელებიდან ერთი წლის შემდეგ) -- 5.4. საჯარო სექტორის სტაბილურობაზე ტრენინგების მოდელის ზეგავლენის კვლევ -- შეჯამება და დასკვნა -- კვლევის შედეგების შეჯამება -- დასკვნა -- გამოყენებული ლიტერატურა.-
dc.format.extent373 გვ.en_US
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისიen_US
dc.sourceპროფესიული განვითარებისა და ტრენინგის სისტემის მოდელები საქართველოს საჯარო სექტორში/ ნინო, დოლიძე; დის...დოქტ. აკად. ხარ. სამეცნ.ხელმძღვ.: ჯულიანა მალერი; საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი; თბ., 2015–373 გვ. (საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა, საარქივო ფონდი)en_US
dc.subjectტრენინგის და განვითარების მოდელებიen_US
dc.subjectკანონმდებლობის ანალიზიen_US
dc.subjectკვლევის კითხვა და ჰიპოთეზებიen_US
dc.titleპროფესიული განვითარებისა და ტრენინგის სისტემის მოდელები საქართველოს საჯარო სექტორშიen_US
dc.typeThesisen_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
Appears in Collections:ეროვნული ბიბლიოთეკის დისერტაციებისა და ავტორეფერატების ფონდი

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
disertacia.pdf6.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
avtoreferati.pdf829.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.