Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/11616
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | მაჭარაშვილი, ნანა | - |
dc.contributor.editor | ჯაბუა, ნათელა | - |
dc.date.accessioned | 2013-02-14T11:42:30Z | - |
dc.date.available | 2013-02-14T11:42:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.isbn | 978-9941-10-548-7 | - |
dc.identifier.uri | http://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/11616 | - |
dc.description.abstract | ნაშრომში განხილულია ეფექტური სწავლების მნიშვნელობა მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვისა და წარმართვისათვის; ეფექტური სწავლების მრავალმხრივი ტექნოლოგიისა და სტრატეგიის გამოყენების თავისებურებები სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სწავლების პროცესში, ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვისა და წარმართვის, აგრეთვე მიღებული შედეგების ანალიზისა და შეფასების მექანიზმები; მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ალტერნატიული გზები და საშუალებები. წიგნი მნიშვნელოვან დახმარებას გაუწევს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების მასწავლებელს სასწავლო პროცესში ეროვნული სასწავლო გეგმითა და საგნობრივი საგანმანათლებლო სტანდარტით განსაზღვრული შედეგების მიღწევაში, ხელს შეუწყობს მის პროფესიულ განვითარებას, ეროვნული სასერტიფიკაციო გამოცდებისათვის მზადებას. ნაშრომი განკუთვნილია ხელოვნების დიდაქტიკის პრობლემებით დაინტერესულ პირთათვის (ხელოვნების მასწავლებლებისათვის, აღნიშნული პროფილის კადრის მომზადებისა და პროფესიული განვითარების სისტემის წარმომადგენლებისათვის). | en_US |
dc.description.tableofcontents | შესავალი -- თავი I. ეფექტური სწავლების კონცეპტუალური საფუძვლები -- I.1 პიროვნების განვითარებაზე ორიენტირებული საგანმანათლებლო კონცეფცია -- I.2. ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი პროგრამა სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში -- I.3. თანამშრომლობითი სწავლების პრინციპები და რეალიზაციის ფორმები -- თავი II. ეფექტური სწავლების ტექნოლოგიები -- II.1. სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება -- II.2. პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება -- თავი III. ეფექტური სწავლების სტრატეგიები -- III.1. სწავლების სტრატეგიები და მეთოდები -- • გონებრივი იერიში -- • დისკუსია -- • დემონსტრირების მეთოდი -- • როლური თამაში/სიმულაცია -- • კოგნიტური დიაგრამები -- • მსგავსებისა და განსხვავების მეთოდი -- • კლასიფიკაციის მეთოდები -- • შეჯამებისა და ჩანაწერების გაკეთ -- • უკუქცევითი სწავლების მეთოდი -- • ხელოვნების ნიმუშის ეტაპობრივი ანალიზის მეთოდი -- თავი IV. ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვა, მარ¬თვა და ევალუაცია -- IV.1. ხელოვნების გაკვეთილის დაგეგმვის ზოგადი პრინციპები -- IV.2. ხელოვნების გაკვეთილის კონსტრუირების თავისებურებები -- IV.3. ინტეგრირებული გაკვეთილი -- IV.4. მოსწავლეთა ცოდნისა და უნარ-ჩვევების შეფასება -- IV.5. გაკვეთილის შეფასება და მასწავლებლის პროფესიული განვითარება -- რეზიუმე -- ლიტერატურა. | - |
dc.format.extent | 73 გვ. | - |
dc.format.extent | 73 გვ. | - |
dc.language.iso | ka | en_US |
dc.publisher | თბილისი : მერიდიანი | en_US |
dc.relation.isformatof | სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება | en_US |
dc.subject | სახვითი ხელოვნება - მეთოდური სახელმძღვანელოები | en_US |
dc.subject | გამოყენებითი ხელოვნება - მეთოდური სახელმძღვანელოები | en_US |
dc.title | ეფექტური სწავლების ტექნოლოგიები და სტრატეგიები (სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება) | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.rights.holder | საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა | en_US |
Appears in Collections: | წიგნადი ფონდი |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teqnologiebi_Da_Strategiebi.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.