ამ ეგზემპლარზე გადასასვლელად გამოიყენეთ ეს იდენტიფიკატორი: https://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/11377
მეტამონაცემთა სრული ჩანაწერი
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.authorმაისურაძე, ნანა-
dc.contributor.editorჯინჯიხაძე, ჯემალ-
dc.date.accessioned2013-02-12T06:52:23Z-
dc.date.available2013-02-12T06:52:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.isbn978-9941-17-593-0-
dc.identifier.urihttp://www.nplg.gov.ge/dspace/handle/1234/11377-
dc.description.abstractწინამდებარე კურსში გაანალიზებულია პედაგოგიკურ პრინციპებზე აგებული, მეთოდოლოგიურად და ენობრივ-ტერმინოლოგიურად გამართული სახელმძღვანელოს როლი, მოცემულია მოსწავლეთა მეცნიერული ენის დაუფლებისა და აზროვნების განვითარების ასპექტები. განკუთვნილია მაგინსტრანტებისათვის,სტუდენტებისათვის. დახმარებას გაუწევს პედაგოგებს და ფსიქოლოგებს.en_US
dc.description.tableofcontentsშესავალი -- § 1 საწავლო ფიზიკური შემეცნება და მისი სირთულეები -- § 2 აზროვნების, ენისა და მეტყველების ურთიერთმიმართება -- § 3ფიზიკური აზროვნებადა მისი დამახასიათებელი ნიშნები -- § 4 სასწავლო ტექსტის ხარვეზები და მისი აღმოფხვრის ხერხები -- §5რეკომენდაციებიფიზიკისსასწავლოტექსტის სტრუქტურის თაობაზე -- ლიტერატურა -- რეზიუმე.-
dc.format.extent74 გვ.-
dc.language.isokaen_US
dc.publisherთბილისი : უნივერსალიen_US
dc.subjectმოსწავლეთა მეცნიერული მეტყველებაen_US
dc.subjectმოსწავლეთა აზროვნების განვითარებაen_US
dc.subjectფიზიკის სწავლების მეთოდიკაen_US
dc.titleმოსწავლეებში მეცნიერულ ენაზე მეტყველების განვითარების ოპტიმიზაციის თანამედროვე პედაგოგიური ტექნოლოგიებიen_US
dc.typeBooken_US
dc.rights.holderსაქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკაen_US
შესულია კოლექციებში:წიგნადი ფონდი

ფაილები ამ ეგზემპლარში:
ფაილი აღწერილობა ზომაფორმატი 
Tanamedrove-Pedagogiuri_Teqnologiebi.pdf443.1 kBAdobe PDFგამოსახულება
ნახვა / გახსნა


საავტორო უფლება